Aко оспорваш сметка с мобилен оператор, не си длъжен да я плащаш. Също така трябва да можеш да ползваш услугите по договор до произнасяне по казуса. Това важно условие разкри директорът на Агенцията за защита на потребителите Димитър Маргаритов.
„Имаме такава практика и произнасяне от съда. Добре е да се знае това. При проблем с телефон в гаранция, който е в първите 6 месеца, търговецът трябва да до какво е станало с апарата, а не клиентът“, добави той, пише Блиц.
Шефът на агенцията разкри още, че една от най-често срещаните нелоялни практики е свързана с 4G интернета, който ти гарантира определени мегабайти. „В последствие се оказва, че въпросните мегабайти са само при договор за 2 години. Тук има и друга лоша практика. Когато влезеш в интернет, всяко влизане реал някакви килобайти, а се таксува мегабайт. Така бързо свършва лимитът от договорения мобилен интернет“, разказа още Маргаритов.
Той за пореден спомена, че вече при два от мобилните оператори у нас договорът може да бъде прекратен с плащането на 3 сметки, без значение колко остава до на контракта.
Въпрос : Кои са 2-та мобилни
оператори, при които се приключва договорът с плащането на 3 сметки?
Не е Теленор.
Не е и Виваком!
Преди месец прекратих договор за „Myki touch“ на втория месец към Теленор. Неустойката е в размер на 30 лева, като се заплаща часовника, което е и нормално.
Вече и при трите оператора се прекратява при 3-платени сметки…
Виваком и Мтел.
Прибрах се от Гърция в началото на ноември и на 8.11. т.г. реших да сменя оператора и станах клиент на Теленор. Направихме договора/ беше петък , мисля/, и ми казаха, че в понеделник , на 12.11.номерът ще бъде активиран. Датата на фактуриране е 15 число на всеки месец. Действително получих фактура, която отчита период 15.10- 14.11. Много се изненадах, защото през този период аз дори не съм била в Бг и не съм била клиент все още.Значи, излезе, че за два дни – от 12.11 до 14.11. аз трябваше да заплатя 30.80лв., при условие, че пакетът, който избрах е 24 лв. Такава била практиката им и действително е залегнало в договора им, но мисля, че е редно да се обясняват тези особености и човек да прецени какво ще предпочете. Възмутително е. Ако можех ,бих се отказала да ползвам услугите им. Не са коректни. И наистина 3000 МБ ми свършват много бързо. Толкова ползвах и в Гърция и ми бяха напълно достатъчни за месец. КЗП да обърнат внимание на тези факти.Аз съм вече учител- пенсионер и е нужно да си правя разчет на бюджета, за да се справям с пенсията.
Благодаря за вниманието!
СИЛВИЯ ИВАНОВА АНГЕЛОВА МЕН СЪЩО МЕ ИЗЛЪГА ОПЕРАТОРА ЧЕ ПЛАЩАМ 44 ЛЕВА СЛЕД ПОДПИСВАНЕТО НА ДОГОВОРА МИ КАЗА ЧЕ ЩЕ ЗА ПЛАЩАМ 66 НА МЕСЕЦ КАЗАХ ЧЕ СЪМ ПЕНСИОНЕРКА ПО БОЛЕСТ НЕ МОГА ДА ЗА ПЛАЩАМ ТАКАВА СЪЖАЛЯВАМ МИ КАЗВА НЕЩО НЕ МОЖЕ СЕ НАПРАВИ НЕ ИСКА АНУЛИРА ДО ГАВРА ДО ТОВА ВЕРДЕ ТРЯБВА ДАМ 700 ЛЕВА ОЩЕ 1 МЕСЕЦ ОТ ДОГОВОРА СПРЯХА НЕ СЪМ ПОЛЗВАЛА ИЗЛЪГА МЕ ЗА ТАБЛЕТ 1ЛВ И РУТЕР МОЛЯ ДА ПОМОГНЕТЕ С НЕЩО НЕ МОГА ЗАПЛАТЯ С УПЕРАКИЯ НА ГЛАВАТА СЪМ С УВАЖЕНИЕ
VIVACOM, zapomnete go. Plashatsh 3 smetki i krai.
На предплатена съм. Лошото е , че постоянно при презареждане се опитват да ми пробутат договор. И другото лошо е , че само един оператор е на предплатени, другите не са