Тайната на успеха на двойка с 4.8 млн. последователи в Instagram
- By : Vihrogon
- Категория: Блиц Новини
profit.bg
Каква е тайната на успеха на двойка с 4.8 милиона последователи в Instagram?
Запознайте се с Джак Морис (известен още като @doyoutravel, 2.8 млн. последователи) от Великобритания и Лорън Булен (известна още като gypsea_lust, 2 млн. последователи) от Австралия.
Комбинираното следване на двамата в социалната мрежа Instagram ще ви покаже невероятни снимки от епични пътувания. Вероятно най-добрите, които някога ще видите.
И не, те не използват услугите професионалист, който да ги снима.
Всяка снимка на Джак е направена от Лорън и всяка снимка на Лорън е направена от Джак.
Ако и двамата са в кадъра, това означава, че са поставили камерата на статив и правят изображението с помощта на таймер.
MailOnline Travel ги пита каква е тайната на техния успех. Вижте техните отговори:
„И двамата имахме различни истории в самото начало, но те идваха от едни и същи страсти. Предполагам, че няма „тайна” (на успеха), всеки се развива по различен начин и на различни нива“.
Постоянството, оригиналността и следването на собсвената страст са трите основни аспекта на растежа, според двойката. Трябва и да се наслаждавате на това, което правите, като последователите не трябва да са основната ви цел, допълват Джак и Лорън.
А дали завиждат понякога на снимките на другия?
Джак казва: „Не бих казал, че някога ще завиждаме, защото винаги се стараем да си помогнем един на друг. Естествено, имаше няколко случая, в които имахме разногласия относно това кой да публикува „първоначално“ снимката, но през повечето време се опитваме да смесим нещата и да създадем два различни фотоса от един и същ сценарий.“
Срещат се през март 2016 г., докато работят във Фиджи. И двамата вече са популярни в Instagram.
Джак, от малко градче в близост до Манчестър, пътува от 2012 г. Преди това той четири години чисти килими.
Междувременно Лорън, от Ленъкс Хед, е асистент на стоматолог, преди да се превърне в един от най-влиятелните инфлуенсъри в света, след като започва да публикува снимки в социалната мрежа през 2013 г.
Сега те често получават сериозни суми за своите снимки и тяхното онлайн влияние е такова, че подписват договор с Brand USA за туристическата им кампания United Stories, заедно с актрисата Алиса Линч и други звезди от Instagram.
Целта е да се генерира съдържание и да се покаже обширността и красотата на САЩ, както никога досега. Така че двамата в момента се подвизават в Щатите.
Няма коментари