Българката Елина Стоянова стана част от новата рекламна кампания на английската столица #LondonIsOpen. Стоянова е собственичка на книжарницата „Имало едно време“ в града, кадри на която също се появяват в промовидеото.
„Имаме късмет, че милиони хора от всички краища на света са решили да направят Лондон свой дом. Те са лондончани, те принадлежат тук и винаги ще бъдат добре дошли. Изпращаме посланието си високо и ясно – въпреки Брекзит, Лондон остава отворен към света“ гласи мотото на кампанията.
$Щом видях видеото на кампанията “Лондон е отворен” мигновено се усмихнах, изпитах възторг, благодарност, приемственост и свързаност с всички собственици на малки бизнеси, пръснати из цял Лондон, застанали с изправена стойка зад реализираните си мечти на своите магазинчета“, обяснява самата Стоянова. По думите й, се е озовала в клипа след като покрай книжарницата си се запознала с хора от местните институции.
Кампанията #LondonIsOpen („Лондон е отворен“) е на кмета на града Садик Кан и започва още през 2016 г. Последното видео, част от което е и Елина, се появи на бял свят в края на месец октомври.