Жена от Пловдив: Приключвам с Булсатком

Новини
7
реклама

Снимка pixabay

Редовна читателка се свърза с редакцията на Plovdiv24.bg. Жената поиска да изкаже възмущението си от един от родните оператори на цифрова телевизия у нас – „Булсатком“. Даваме и думата и публикуваме текста без редакторска намеса:

„Със семейството ми ползваме услугите на „Булсатком“ от над 10 години. През цялото това време сме били винаги редовни и коректни платци. Отсреща нещата не седят така обаче. Живеем в село на 3 километра от Пловдив. При най-лекия полъх на вятъра, услугата се губи. Става въпрос за телевизионната им услуга. Техниците обикновено идват за между ден и два. Последната им постъпка обаче е капката, която преля чашата.

Наскоро закупихме нов телевизор и поискахме техник да дойде, за да монтира HD приемник, а един от тези приемници, които имахме пък често губеше сигнал, така че бяхме помолили да го сменят. Неописуема бе изненадата ми, когато въпросният техник донесе тези устройства, които по всичко личи, са трета плюс употреба. Помолихме за нови, тъй като за втори пътни ги сменят с нечии стари рециклирани, но техникът вдигна рамене и смънка нещо неопределено под носа си.

реклама

Щастието, познато още като цифрова телевизия, за която плащаме над 30 лева на месец, трая малко над 45 дни. От вчера двата „сменени“ приемника изписват грешка, телевизия няма, а контактният център на фирмата услужливо напомнят, че когато все пак дойдат техниците, те ще сменят приемниците пак с нечии употребявани. Ама че практика в „Булсатком“!

Прилагам снимки и на дистанционните устройства.

Лоялни клиенти сме, както вече казах, от над 10 години, за това време се наложи 2 седмици да звъним, за да ни донесат „нови“ дистанционни устройства, а смяната и модернизацията на приемниците по-добре да не я коментирам повече. Фирмата успешно ще спести 20 лева за 2 нови приемника, но ви гарантирам – този месец е последният на „Булсатком“ у дома!“

реклама
loading...

Също съм недоволен поради ред причини и няма на кого да се „оплачеш“,но съм принуден да ги търпя защото нямат конкуренти…,само при тях е възможно втори приемник да носиш със себе си където и да е,много са недоволните.Един пример само: дойдеш си в отпуск на 26 число и ще стоиш в къщи две недели,..искат да платиш такса за двата месеца,а не от дата до дата…и още много…,кел файда от писането ни,…

От две години съм ги отсвирил. Наблъскали ми пълно Румънски и Руски програми и се бият в гърдите че са големата работа, с не знам си колко програми предлагали.

Отдавна минах по същия път.Отказвайте се не си хабете нервите на тях не им пука за нас

7 коментара

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.

Новини
Съобщиха Седем признака, че сме изкарали Ковид 19 и не сме разбрали

реклама Снимка pixabay Повечето хора преминали през COVID-19 нямат симптоми или те са леки до умерени и се възстановяват без специално лечение. Доста от тях се припокриват с тези при грип или обикновени респираторни заболявания. Дори да сте имали някои от долуспоменатите, това не означава че непременно вирусът е преминал …

Новини
Синдикатите: Минималното дневно обезщетение за безработица да стане поне 17 лв

реклама Снимка вихрогон.бг И двата синдиката КТ „Подкрепа“ и КНСБ са на мнение, че предвиденото увеличение на обезщетението за безработица от 12 лв не е достатъчно. Според тях трябва да е поне 60 на сто от минималната заплата или 17 лв. От КНСП са и против замразяването на на паричното …

Новини
AccuWeather прогнозира бурни ветрове и наводнения в Европа през предстоящата зима

реклама Снимка pixabay Метеоролозите на „AccuWeather“ обявиха своята прогноза за зимата, която наближава все повече. Техните очаквания са за снежен декември и по сухи януари и февруари. Бури, придружени със силни ветрове се очакват през януари и до средата на февруари.   Основният път на лошото време в цяла Европа …