кадри: Фейсбук/Биляна Гавазова, YouTube/Кауфланд
Веригата Кауфланд направи два големи удара на рекламния пазар тази година.
Първо привлече бившата звезда на bTV Биляна Гавазова за свое лице, а след това и най-известният българин – футболната легенда Христо Стоичков.
След като такива любимци на народа рекламират марката, няма как доверието в нея да не расте.
Все така усърдно и подробно показваща качеството на продуктите във веригата, Гавазова реши, че е време да покаже истинското си лице.
И то буквално.
42-годишната легенда на БТВ пусна във Фейсбук снимка, на която е щастлива, естествена и без абсолютно никакъв грим.
Според мнозина така Биляна е още по-чаровна.
Спокойствието и топлината, която блика от нея е напълно разбираема.
На кадъра Гавазова е с мъжа си Тодор Христов, а снимката е поздрав за рождения му ден.
По всичко личи колко е влюбена Биляна Гавазова в половинката си.
„В тази прегръдка съм най-сигурна, не ме пускай никога. Бъди здрав! Другото ще го измислим заедно“, написа Биляна. А феновете ѝ тотално се разтопиха, като научиха, че кадъра е уловен от сина им Алек.
Стоичков се отплаща на веригата за трансферния удар
В това време пък Христо Стоичков показва все по-голямо обвързване с марката.
След като дори собствената му внучка Миа беше включена в кампанията преди първия учебен ден, сега Камата се раздвои, разтрои и даже разчетвори за новия клип на веригата.
Все по-уверен в ролята си на актьор, любимият дядо на България вече кове репликите в клиповете като истински професионалист.
Междувременно продължават спекулациите за това, колко е взел Стоичков, за да е лице на търговската верига.
Засега това е изключително добре пазена тайна и действителната сума може никога да не стане ясна, защото вероятно е огромна.
По същия начин беше скрито и колко пари е коствало на продуцентите Иван и Андрей миналата година да вкарат футболната легенда за малко във „Фермата“.
Те дори се опитаха да убедят зрителите, че Стоичков се е съгласил да участва едва ли не без пари, което звучи доста неубедително.