fbpx

Страх от ковид отказва клиенти от туршията

Новини
външна реклама

Непрекъснатият поток от информация за пандемията кара хората да бъдат предпазливи дори в пазаруването.

И без пари да е, благодаря! Всякакви минават, пипат, кихат, сеят вируса. После COVID на мен да ми скочи в туршията – няма нужда! Така пенсионерка, дебнеща промоции в хипермаркет на „Пещерско шосе“, с лека ръка се отказва от евтината зимнина.

Веригата пусна с до 50% намаление моркови, карфиол, магданоз, зеле, ряпа, девесил и целина в събота, но малцина хванаха последния влак и се сдобиха с изгодна суровина за бидона, пише Марица.

външна реклама

„Сложих си две дози ваксина, и за какво? Всякакви съмнителни екземпляри да подмятат стоката. С очите си съм виждала как мургав младеж пробива с нокът дупка в опаковката на пакетче масло“, възмущава се пловдивчанка. Тя недоумява как клиенти без сертификат са допускани в магазина.

„При 1,20 лв. по пазарите 49 стотинки за килограм българско зеле си е добра цена, но предпочитам да взема от пазара. Тук много ръце го пипат“, твърди жена, докато отминава скептично щандовете със зеленчуци и хвърля недоверчив поглед към леко повехнала връзка целина.

 

В съседна щайга се въргалят няколко изтерзани моркова, които изглеждат по-скоро като след битка, отколкото като свеж и здравословен зеленчук. Майка с момиченце претегля в ръце опърпана зелка, почесва се несигурно по щръкналия над маската нос, после я мята отново в чувала и си избира друга. Този път мисията е изпълнена – бъдещата салата се търкулва в количката. Отрочето припява „зеленчуци, който не яде…“ и тегли майка си към шоколадовия щанд.

 

Около доматите за 1,99 лв., внос от Турция, щъка и говори по вайбър енергичен татко. Включил е камерата, а отсреща го поздравяват жизнерадостни дечица. Малките махат, той също жестикулира, дръпва досадната маска и щедро раздава въздушни целувки на домочадието. Грабва мимоходом портокалите за фреша, които му заръчва съпругата, и се отправя към касите.

 

Проверяващи не се забелязват, само глас от уредбата повтаря познатата мантра за маски и социална дистанция. На входа е поставено шишенце с дезинфектант, но повечето клиенти го подминават, без дори да го отразят.

 

Разочарован възрастен човек си тръгва с празна количка. Имал навика всяка вечер да посещава хипермаркета към 19,30, за да разучи какви ще са промоциите след 20 часа. Познавал охраната, а тя му издавала предварително намаленията, за да е с едни гърди пред останалите пенсионери. Пълнел количката и се мотаел из магазина. Когато в 20 часа настъпвал официалният „happy hour“, се подреждал пръв на касата. Напоследък обаче удрял на камък, тъй като промоциите оредели.

Макар за пазаруване в обекти на веригата да не се изисква зелен сертификат, отливът е осезаем, особено при третата възраст, придобила рефлекс да се движи по „зелени коридори“ в сутрешните часове още от времето на първия локдаун, твърдят редовни клиенти. Не липсват обаче жадни за купон младежи, които обсъждат оживено бутилките по щандовете с алкохол. Те също не се престарават с мерките срещу COVID-19, но за сметка на това се движат на тумби, без да ги е грижа за предаването на заразата.

Рекламирай изгодно във Vihrogon.bg

Проверка на факти! Съобщете ни, ако видите неточна информация в текста, за да извъшим проверка – vihrogon2018@gmail.com

Около 500 хиляди души посещават средно на месец Vihrogon.bg. Предлагаме много изгодно изскачащ рекламен банер на всяка отворена страница на Цена на ден 40 лева на 50 % ротация или 80 лева за 100 %. Рекламна публикация при нас струва 40 лева. Цените са без ДДС. За контакт vihrogon2018@gmail.com

външна реклама
Няма коментари

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.

Незабавни статии
Ето кой трябва да вземе 100-те хиляди лева от Фермата

външна реклама Кадри видео БТВ С наближаването на финала на „Фeрмaтa“ все повече стои въпроса кой е достоен за голямата награда от 100 000 лв. Три ceдмици прeди рeшитeлнaтa биткa, според мъжете участници, най-достойна от жените са Мартина според Любо и Кирил, а за Живка са Стефан и Пламен. външна …

Незабавни статии
Дичо заряза музиката и се захвана с друга страст

външна реклама Снимка профил ФБ Конкурентите на шеф Манчев се увеличават с още един. Бившият вокалист на D2 Дичо загърби музиката и се впуска в ново начинание, захваща сe с готвене, както сам анонсира новото си начинание в социалните мрежи. Това съвсем не е изненада за хората около него. В …

Незабавни статии
Лора плаче от щастие извън Фермата

външна реклама кадър bTV Чувствам се прекрасно, изживявам всичко отново като гледам предаването, това каза отпадналата от „Фермата“ Лора Цолова. 24-годишната жена призна, че дори плаче пред екрана, но сълзите ѝ са от щастие. „Не бях преживявала нещо толкова прекрасно и истинско, с прекрасни хора. Най-много ми липсва чувството, че …