Снимки ФБ: Георгиеви Иван Веселина, Graciela Asenova, Poppay Putnik: Патърдия в Кауфланд, викат управителя, Биляна Гавазова показа какво има вътре в пилетата
В предаването си в Ютуб бившата легенда на БТВ Биляна Гавазова обясни как да познаем доброто пиле.
Това става по цвета.
В никакъв случай не взимайте пиле с посивял цвят.
Вътре не трябва да има нищо, а чисто – бледорозов.
Цветът да е свеж, приятен.
Пилешкото месо е прясно с такъв цвят.
В същото време обаче не всичко в „Кауфланд“ и другите вериги е толкова перфектно.
Не минава и ден в който някой клиент да не се оплаче публично, за да предупреди и други да си отварят очите когато пазарят там.
Възмутен клиент, който дръзнал да поиска обяснение за лошото качество на предлаганата стока получи дежурния отговор:
„Ще предадем на отговорния екип“.
Красноречивите снимки е направил клиент от Ямбол, но картинката не е по-различна и в останалите градове с магазини на веригата.
Толкова за „винаги свежи“ плодове и зеленчуци в Kaufland Bulgaria.
Риторичният ми въпрос е към ръководството на Kaufland Ямбол как такъв продукт е на щанда?
И защо бе „мили“ Ямболии когато попитах и поисках обяснение от служителите, хората ( Ямболии) наоколо се засрамиха и се изчервиха..и само тихо мрънкане.
Нередностите трябва да се казват на висок глас и да се търси отговорност.
Разбира се управителката на магазина Кaufland Ямбол не се появи на щанда са обсъдим казуса.
Въпреки, че чаках на щанда повече от 15 минути. Как ще се подобри качеството на продукт и услуги ако ние самите на настояваме за това?!?
Ето и дежурният отговор на всяка жалба и оплакване:
„Здравейте! Благодарим ви, че се обърнахте към нас!
Ще предадем споделената от вас обратна връзка към отговорния ни екип за своевременна проверка, тъй като доброто качество на предлаганите продукти е приоритет за компанията ни.
Само бихме искали да ви помолим да ни изпратите лично съобщение с уточнение на коя дата и в колко часа сте направили снимките.
Оставаме на ваше разположение.“
Неведнъж клиентите са се оплаквали и от продукти в уж срок на годност, а негодни за консумация.
Прясното мляко се продава пресечено, замразените продукти във витрините са „престарели“ и не стават за нищо.
Припомняме и фрапантен случай отпреди година и половина. Клиентка пусна снимка от витрината с месо, където то се разхожда. Необезпокоявана мишка рекламира свински продукти.