Кадри Нова ТВ
Дори и спонсорите на „Биг брадър“ не са си представяли каква ще бъде подборката на участници в риалити формата. Те останаха втрещени наравно със зрителите. Казанлъшка фирма, която е производител на луксозни хавлиени изделия, е първата която се отказа от своето продуктово позициониране.
Ето какво гласи и официалното становище на фирмата по отношение на свой бранд, участващ с продукти в риалитито:
„Скъпи клиенти и последователи,
С голямо съжаление ви информираме, че сме разочаровани от съдържанието и подбора на участници в Big Brother 2024.
За нас е важно марката ни да бъде асоциирана с етика, морал и културни ценности – принципи, които са дълбоко залегнали в корпоративната култура на компанията и отразени във всяко едно наше бизнес решение.
Това, което видяхме снощи на екран, не съответства на тези принципи, които не сме в състояние да пренебрегнем заради рекламни цели. Участниците и средата, представени в шоуто, далеч не отразяват идеалите, които ние като бранд защитаваме.
Фирмата ни категорично не иска да бъде идентифицирана с такъв тип съдържание и ще предприемем незабавни действия, като се свържем с NOVA TV с цел прекратяване на рекламния договор за продуктово позициониране.
Благодарим ви за доверието и разбирането. Ще продължим да работим заедно с вас, нашите клиенти, за да изграждаме заедно една по-етична и стойностна комуникация и бизнес среда.“
Явно от бранда се стреснаха за бъдещите си потенциални клиенти, след като ги свържат с това предаване. Много зрители подкрепиха решението на фирмата.
По-добре късно отколкото никога! Макар че самото влизане на спонсорство в подобен формат буди въпроси за моралния естетичен и културен капацитет на спонсора!!!!
Адмирации ‼️
Дано бъдат първите от още много, които ги последват!
Е те какво са очаквали от този формат? Висок интелектуален потенциал и класическа музика всеки ден? 🤩
Браво, не всичко е пари, задължително ще си закупя ваши продукти!
Дали и други няма да ги последват, предстои да видим.