fbpx

От следващата седмица учителите могат да пишат оценки дистанционно

По свое усмотрение учителите могат да поставят оценки на ученицит при дистанционното обучение. Предложението е на министъра на образованието Красимир Вълчев, подкрепено от Отрасловия съвет за тристранно сътрудничество в системата на предучилищното и училищното образование, съобщи пресцентърът на просветното ведомство, съобщи „Дневник“.

В периода от 13 до 16 април ще бъде въведен облекчен (разтоварващ за учениците) дистанционен учебен режим.

В зависимост от спецификата на училището, в рамките от 2 до 4 часа, може да се акцентира върху занимания по интереси (за физически дейности, изобразително изкуство и музика), за занимания с педагогическите съветници или дискусии по темите за часа на класа, предлага министерството.

Няма коментари

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

USA news
Horoscope for Friday, April 19: Do not access the Internet through the phone zodiac sign

Pixabay Libra should not go online on April 19. Here is the horoscope of the Lama: Aries Today you can not only have a pleasant time, but also achieve significant changes in your personal life, which will be of a positive sign. Indeed, this will require patience and caution, but …

Блиц Новини
Скандално твърдение в „Ергенът” накара българките да намразят Алек

кадри bTV Има и ли няма „проникване”? Този въпрос тормози феновете на „Ергенът” още от сряда вечер, когато Валерия подлуди имението с твърдението, че любовната игра между нея и Алек от игра си е станала същински акт. На кадрите в анонса на следващия епизод на любовното риалити се виждат разгорещени …

Блиц Новини
Козунаци от 2 до 100 лв на пазара

Кадри България он ер. Остава по-малко от месец до светлия празник Великден и темите за козунаци и яйца се завъртяха.  Увеличават се и проверките за качеството и цената на козунаците, казват от Сдружението за достъпна и качествена храна. Ако козунакът от магазинната мрежа е без етикет, е притеснително, тъй като …

error: Content is protected !!