Кадри видео ФБ: Няма да мълча, показвам истината за скъпото месо в Метро, обяви топ готвач
Сигналите за нередности, злоупотреби и гавра с клиентите от големите търговски хранителни вириги се множат.
Няма подмината верига, където недоволни клиенти да не изразят мнение и да посочват най-разнообразни нередности.
Най-честото нарушение е разликата в обявения грамаж на пакетирани храни и истинския такъв.
Точно за едно такова нарушение сигнализира клиент на Метро – шеф Илиян Симеонов, който е готвил в едни от най-изисканите кухни в България.
Всеки един от пакетите с иначе скъпия продукт пастърма ощетява клиента с около 60 до 70 грама.
„Това е пастърма слайс. Пише, че е 400 грама. Неразопакована. На кантара показва 325 грама. Ето и още един пакет. Няма да ви показвам всички пакети, но вижте да не кажат, че едни и същи слагам. 645 грама, а трябва да са 800 грама“, обяснява той.
От веригата реагираха, като казаха, че е направена проверка и проблемът е отстранен като поднесоха и извинение.
БТВ и Нова рядко излъчват подобни потребителски материали и затова веригите рядко реагират.
Случаят обаче е фрапантен и последва реакция от Метро България.
Здравейте,
Благодарим за сигнала. Веднага направихме проверка за подобен проблем във всички наши обекти. Няколко бройки с по-ниско тегло от същата партида бяха установени и свалени от продажба. Производителят също беше информиран. Открита е причината за несъответствието в пакетиращата линия и са предприети всички необходими мерки, за да не се допускат повече подобни отклонения. Към настоящия момент теглото на продукта съответства на обявеното.
Още веднъж се извиняваме за причиненото неудобство. Уверяваме Ви, че за нас удовлетвореността на клиентите е основен приоритет.
Поздрави,
МЕТРО България
Здравейте,
Още веднъж Ви благодарим за подадения сигнал.
Моля, посочете в лично съобщение МЕТРО магазина, от който сте закупили продукта, както и телефон за контакт с Вас.
Ще очакваме да ни пишете.
Но явно проблемите не свършват дотук. Следващ недоволен клиент сигнализира за мухлясъл хляб, който по етикет е в срок на годност.
Ако си планирал семейно парти и си купил хляб пълнозърнест тост 1,450 Метро на 04.08. с марка 08.08, отидеш си в къщи и синът ти покаже какво щеше да сложиш на масата… Когато позвъниш във въпросния филиал на Цариградско шосе и не се вдига телефон… Тогава пишеш тука-хора, прегледайте хляба за мухъл и съхранявайте правилно!! А ние разчитаме на марката с дата..
Тук извинение няма, само търсят помощ от клиентите да им посочат нередностите.
Здравейте,Благодарим Ви за подадения сигнал.
Моля, посочете в лично съобщение МЕТРО магазина, от който сте закупили продукта, както и телефон за контакт, за да имаме възможност да реагираме бързо.Ще очакваме да ни пишете.
Точен и ясен отговор получиха от клиентката, натоварена да им прави разследване.
Достатъчно информация имате, за да ви стигне работното време и отгатнете кой ваш филиал има този адрес. Работа, която е ваша и ви плащат няма да вършат клиентите.
Минали са два дни, а сега отговаряте, колко да е бързо…
Съвсем скоро имаше подобен сигнал от друга голяма верига – Кауфланд, където пък много често има разминаване в цените, обявени на щанд и на касата после.