Снимки ФБ: Не е играчка, паднах долу като видях вътре в Шоколадово яйце от Лидл, обяви клиент
Какво ли не може да се види в големите вериги у нас.
Всеки магазин е като град в града.
Ежедневно има постове в социалните мрежи, показващи редица нередности, но има и такива, които предизвикват усмивки.
На един такъв кадър се вижда как детенце явно не е скучало докато изчаква на касата и си е взело играчката от шоколадово яйце.
Ето какво показа Крис Маров от Лидъл Царево.
Децата не чакат за играчката..на касата в Лидъл… 🤣, написа свидетел на случката.
Явно, че някой е нямал търпение да види какво има в яйцето и го е отворил на щанда.
Вътре зее огромна дупка.
Вероятно служителите ще видят на камерите, кой е този клиент, но вероятно е малко детенце, изтървано от поглед.
Изкушенията са винаги подредени на нивото на погледа на малчуганите с цел да „изкрънкат“ от родителите поредното лакомство.
Отношението на клиентите към стоката не е много уважително.
Голяма част не си дават сметка колко труд е вложен, за да достигне всичко до тях в магазина.
В мрежата дори се появи виц:
„Когато се пенсионирам, ще ходя всеки в Кауфланд и Лидъл“ и ще опипвам всички хлябове.“
Това не е далеч от истината.
Има обаче и стоки, които са доста съмнителни като качество и без да са вандализирани от клиентите.
Далеч не всички клиенти си излизат щастливи и доволни след пазаруване там. Клиентка си купува диня, която в последствие вижда, че е със съмнително качество.
Най-много оплаквания има за разминаване на цените на промоционални етикети и действителните, които плащаме на каса. Някои клиенти смятат това за редовна практика в този род магазини. Много и разнообразни са оплакванията, клиентите се объркват за кое по-напред да следят пазарувайки там.
Взех олио от Кауфланд на промоция 2.79 ,а на касата с кауфланд карт ми го чукнаха 4 .79
И както винаги понеже са много ниски цените има по една касиерка която смята по две
Трябваше да платя два пъти защото в магазина на ул. Н. Хайтов първото плащане не било минало… а получих два СМС-а от банката за плащане а и в банкирането е отбелязано че има две плащания. От банката също ми потвърдиха че първата сума е блокирана
Жената на касата като се обаждаше на управителя думите и бяха „пак проблеми с терминалите“
Изводът от такъв род сигнали е да си отваряме очите когато пазарим, особено много и разнообразни продукти.