Принт скрийн банка ДСК
Банка ДСК съобщава за възстановяване на всички дублирани плащания, направени през изминалия уикенд до вторник, през банковите карти на своите клиенти. Сумите вече са налични по сметките на засегнатите потребители, твърдят оттам.
През последните дни, множество клиенти на Банка ДСК се сблъскаха с неочакван проблем – дублиране на плащания, извършени на ПОС терминали. Причината за този проблем е техническа грешка в системата на банката, която доведе до притеснение и неудобства за стотици хиляди потребители.
Потърпевши са сигнализирали за проблема, който бързо привлякъл вниманието на екипа на Банка ДСК. В отговор на ситуацията, банката предприела незабавни мерки за възстановяване на дублираните суми по сметките на своите клиенти.
„Банката се извинява за причиненото неудобство. Ако клиентите имат нужда от допълнителна информация или съдействие, могат да се свържат с Центъра за обслужване на клиенти на 2375 / 0700 10 375 или call_center@dskbank.bg.“, заявиха във вторник от Банка ДСК.
Съгласно обявените от банката мерки, възстановяването на сумите е станало автоматично и не е изисквало никакви действия от страна на клиентите. Екипът на финансовата институция потвърди, че всички дублирани картови трансакции ще бъдат налични по сметките на клиентите до утре сутрин, 17 юли 2024 година.
Клиентите на банката далеч не са доволни от стреса, който им причиниха.
Довиждане ДСК. Търпях ви достатъчно малоумното онлайн банкиране, което не работи точно когато ти трябва. Сега и дублиране на транзакции, просто чудесно.
Вече 2 месеца чакам да ми се възстановят 200 лева от дублирана транзакция
Наистина е добре да се заведе колективен иск под някаква форма. С действията си (и отковеното бездействие) банката постави под сериозно съмнение „грижата“ за парите на клиентите си, както и за самите клиенти. Аз лично съм решен да си търся правата докрай и да сменя банката при първа възможност. Казвам го от позицията си на клиент от почти 15 години…
Сумите ще бъдат възстановени, но БДСК би трябвало да помисли как да обезщети засегнатите клиенти за причинените морални щети. Само едно голо извинение не стига. Случаят е изключително сериозен и едно масово изтегляне на депозитите може да доведе до сериозни последици – спомнете си фалита на КТБ преди 10 години.