кадри YouTube/Кауфланд България
Популярната певица и треньор в “Гласът на България” Дара пръска розов блясък в новия рекламен клип на веригата “Кауфланд”. В актуалния стил на Барби тя рекламира понички и кроасани, правени в пекарната на магазините.
Кампанията на хлебните произведения на веригата явно е много амбициозна, защото във видеото участва и голямата звезда, която е нейно рекламно лице – Христо Стоичков. Легендата на футбола ни вече се наложи като символ на “Кауфланд”.
Идеята на веригата очевидно е да привлече повече млади клиенти, тъй като до момента славата ѝ е най-вече като любимото място за пазаруване на пенсионерите. Присъствието на Дара ще направи имиджа на фирмата по-престижен за младите, сред които певицата има невероятно влияние.
Стоичков няма реплики в новата реклама, но за пореден път показва, че има вроден талант на актьор. Най-вероятно идеята за видеото е на Биляна Гавазова, която се занимава с PR кампаниите на веригата.
Бившата водеща и репортерка на bTV продължава и лично да хвали качеството на продуктите на “Кауфланд” в редовната си рубрика в профила на веригата в YouTube. Авторитетът ѝ от журналистическите години определено ѝ помага в рекламния бизнес.
Новият клип на магазините впечатлява и с друго. Не е странно всеки да се зачуди, какви ли хонорари са получили Дара и Стоичков за да се появят заедно в рекламен клип.