Карбовски също се пусна от джипа: Пътувам по АМ „Хемус“ сякаш е 79-а година и Тодор Живков е направил първата копка

Новини
8
реклама

кадър и видео: Фейсбук/Мартин Карбовски

Понеже това се превръща в жанр, и аз ще правя репортажи от джипа, това обяви журналистът Мартин Карбовски, в живо включване от джипа си, подобно на тези, които прави премиерът Бойко Борисов. „Който ви казва, че има пътища в тая държава, ви лъже!“, заяви той, докато бавно напрадва в задръстване по магистрала „Хемус“ преди тунела Витиня.

Карбовски коментира също, че в седмицата пътува поне два пъти в различни краища на България и много добре знае какво е състоянието на магистралите, които са гордостта на управлението на Борисов и ГЕРБ.

„Тази магистрала, която се нарича „Хемус“ и е започната 1974 година, в момента е в окаяно състояние. Още съм преди тунелите, дотук имаше едно стеснение, щото някой ремонтира мост и го ремонтира с години“, емоционално коментира журналистът, който добави, че за пореден ден в събота се задръства пътя за цяла Северна България.

„Ние се опитваме да стигнем някъде и не можем да стигнем. И през цялото време ни се обяснява, че се строи, се прави, ремонтира се… И после никой не казва, че пак се ремонтира. Тези тунели на Витиня никога не са работили едновременно. Не говорим за това, че падна лампа, че уби жена, че трябваше някой да влезе в затвора, че това се забрави…“, каза още Карбовски в своя репортаж от джипа.

„Ние постоянно се намира ме в тупик, в застой, в брежневистки застой, който ни се обяснява, че е напредък. Това нещо живяхме като деца, явно ще го живее и като пенсионери. Иначе, когато някой ви каже, че много се прави, да знаете – в Хърватия направиха 2000 км пътища за четири години. Преди десетина година бях там – идеални пътища, със 150-160 може да се кара“, разказа журналистът.

„Тука продължавам аз да пътувам сякаш е 79-а година и Тодор Живков е направил първата копка! И се режат ленти, и се говори от джипа и от джипа не ви се казва истината! И това хората го преглъщат и се превръща в нерви, в застой, в спирачка на прогреса!“, заключи Мартин Карбовски.

 

реклама
loading...

Господин Карбовски,сигурно сте прав за магистрала,,Хемус“,но добрече не е като магистралите в белите държави,защото сигурно щеше да прилича на централна алея в гробищен,парк като знам манталитета на малоумните български джигити,наричащи себе си водачи на МПС.Един съвет.Направете справка,колко ПТП са се случили на магистрала ,,Тракия“ от откриването и до сега.Колко мъртви,колко ранени,колко материални щети и всичко това е не защото пътя е лош,а защото шофьорите в България са кухи лейки(по-голямата част),които като се качат в колите,си мислят,че са хванали Господ за шлифера и са безсмъртни.Е не,никой не е безсмъртен.Лошото е това,че в повечето случаи загиват и страдат невинни,а тези които са предизвикали ПТПто,оцеляват.Но се лъжите жестоко,ако си мислите,че са си взели поука.Нищо подобно.Продъжават да карат пияни и дрогирани,да не се съобразяват с пътната обстановка и да препускат с несъобразена скорост,да изпреварват неправилно,навлизайки в насрещното движение,да отнемат предимството на пешеходците по пешеходните пътеки.А когато стане произшествието,най-обичат да плюят лошите пътища и да обвиняват АПИ и крадливите лоши политици,но нито веднъж досега не е излязъл някой от тях и да каже,,ВИНОВЕН СЪМ ЗАЩОТО КАРАХ ПИЯН,ЗАЩОТО КАРАХ С ПРЕВИШЕНА СКОРОСТ,ЗАЩОТО НЕ ИЗЧАКАХ ПЕШЕХОДЕЦА“.И понеже се мислят за много големи тарикати,смятайки околните за балъци,които трябва да бъдат прецакани,си правят каквото си искат,не зачитайки нито правила,нито закони.Такава е тъжната и жалка истината за ситуацията по пътищата в България,господин Карбовски.

Г-н Евгени, виновни са и служителите от Пътна полиция, които са абсолютно безразлични към случващото по пътищата ни! Защо в чужбина правилата се спазват, а у нас – не? Защото няма контрол!

За Евгени- да разбирам ли ,че ако имаме пътища дупка до дупка, трап до трапа, и Хендел до йенска ,ще се трепем по малко ,та затова не заслужаваме хубави пътища?.

И за това положение, не е ли виновно правителството,
с неговите правила за движение. Защо същите тия джигити са съвсем други в съседните страни. Всичко е въпрос на контрол. И все пак, пътните катастрофи, небива да са оправдание за калпавото строителство.

Евгени. Като са ни толкова опасни магистралите дай да ги затворим. Така наречените джигити не се появяват от нищото, а се възпитават. Нарича се мутренизация на обществото и върви с пълна сила вече 30 години. С елементарни похвати можеш да контролираш едно общество. Ако някъде не се прави то е защото управляващите нямат сметка да го правят или им е наредено да създават такъв тип общество.

Евгени, този манталитет може да се излекува лесно със строг контрол, наказания глоби, затвор… тук пак стигаме до състоянието на държавата, управлението и , рушветите, корупцията и т.н.

8 коментара

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.

Новини
Голямо отличие за Мутафчийски, стана Доктор хонорис кауза на Военноморското училище във Варна

реклама снимка: сп. „Контрафорс“ Началникът на Военномедицинската академия ген.-майор проф. д-р Венцислав Мутафчийски бе удостоен с поредно научно звание – „Доктор хонорис кауза“ на Висшето военноморско училище, предаде topnovini.bg. Удостояването му е по решение на Академичния съвет на Морската академия за приноса му в развитието на образованието и медицината у нас, …

Новини
Бабикян от Отровното трио: И да направим партия, и да не направим, все ще ни ругаят

реклама кадър: YouTube/ Darik Plus Правили сме различни неща досега, за да изразим нашето недоволство от действията на правителството, обяви в ефира на „Дарик“ един от членовете на „Отровното трио“ Арман Бабикян и разказва как са се сдобили с прозвището „Отровното трио“ – много преди тазгодишните протести. Той обяви, че юли са решили …

Новини
КЗП: Не сушете маските в микровълновата и не ги правете от памперс

реклама Снимка: Pexels Съвети за изискванията към маските и методите за тяхното изпитване и ползване, представи Комисията за защита на потребителите на своя сайт. Те са изготвени на базата на стандартизационния документ за предпазни покрития за лице за  обща употреба за населението Споразумение CWA 17553:2020 „Маски за лице за населението. Ръководство за минимални …