Изби масово недоволство срещу една храна в Лидл
- By : Vihrogon
- Категория: Блиц Новини
- Tags: блиц, блиц новини, котки, кошида храна за котки, лидл, лидл българия, лидл котки, лидл магазин, лидл пловдив, лидл фейсбук, лидл храна за котки, лидл храна за котки цена, лошо качество, потребители, социални мрежи, храна, храна за котки, храна за котки цена

кадри Фейсбук/Лидл България, „Вихрогон“: Не купувайте: Изби масово недоволство срещу една от стоките в Лидл
Истински водопад от критики отнесе един от продуктите на търговската верига Лидл.
Както е добре известно, компанията продава в магазините си предимно продукти със собствени марки, които са аналогични на най-добре познатите. Не винаги обаче качеството е такова, каквото потребителите очакват. Това показва страницата във Фейсбук на българския клон на компанията.
Публикация, която обяви продажба на котешка храна, предизвика стотици реакции и коментари.
След блиц новината във Фейсбук повечето мнения са доста отрицателни и са от хора, които вече са пробвали продукта, който е с различни вкусове.
Те споделят, че любимците им само помирисват храната и я подминават с пълно пренебрежение.
Стига се дотам, че хората дават консервите и гранулите на уличните котки.
Дори и те обаче я ядат само по необходимост, показват коментарите. Ето някои от най-категоричните по темата:
„Честно казано, купувам я рядко. Не е качествена, но пък я вземам за улични котки, които не са капризни. Моята котка не я поглежда.“
„По- добре да не ги продавате изобщо, защото е откровена гавра с котките. Веднъж съм купувал от сухата и нито една улична котка не я помириса. Изкуствен боклук. Дори съм учуден от някои коментари, че се случва улична котка да я яде, след като домашните не я искат и с право!“
„Имам 5 котета и нито едно не иска да яде от тези консерви.
Храня и един котарак на улицата, но и той не иска да яде от същите консерви.
Повече не купувам. Ако искате да имате пазар за животинската храна, то трябва да смените фирмата и да намалите цените, тогава ще имате повече клиенти и по-голяма печалба!“
Прави чест на Лидл, че не са изтрили отрицателните коментари, както често се прави от други компании.
Най-доброто във всяка търговия е доверието между търговец и клиент, затова има полза веригата да дава поле за честна оценка на продуктите ѝ.