кадри Фейсбук/Лидл България, „Вихрогон“: Не купувайте: Изби масово недоволство срещу една от стоките в Лидл
Истински водопад от критики отнесе един от продуктите на търговската верига Лидл.
Както е добре известно, компанията продава в магазините си предимно продукти със собствени марки, които са аналогични на най-добре познатите. Не винаги обаче качеството е такова, каквото потребителите очакват. Това показва страницата във Фейсбук на българския клон на компанията.
Публикация, която обяви продажба на котешка храна, предизвика стотици реакции и коментари.
След блиц новината във Фейсбук повечето мнения са доста отрицателни и са от хора, които вече са пробвали продукта, който е с различни вкусове.
Те споделят, че любимците им само помирисват храната и я подминават с пълно пренебрежение.
Стига се дотам, че хората дават консервите и гранулите на уличните котки.
Дори и те обаче я ядат само по необходимост, показват коментарите. Ето някои от най-категоричните по темата:
„Честно казано, купувам я рядко. Не е качествена, но пък я вземам за улични котки, които не са капризни. Моята котка не я поглежда.“
„По- добре да не ги продавате изобщо, защото е откровена гавра с котките. Веднъж съм купувал от сухата и нито една улична котка не я помириса. Изкуствен боклук. Дори съм учуден от някои коментари, че се случва улична котка да я яде, след като домашните не я искат и с право!“
„Имам 5 котета и нито едно не иска да яде от тези консерви.
Храня и един котарак на улицата, но и той не иска да яде от същите консерви.
Повече не купувам. Ако искате да имате пазар за животинската храна, то трябва да смените фирмата и да намалите цените, тогава ще имате повече клиенти и по-голяма печалба!“
Прави чест на Лидл, че не са изтрили отрицателните коментари, както често се прави от други компании.
Най-доброто във всяка търговия е доверието между търговец и клиент, затова има полза веригата да дава поле за честна оценка на продуктите ѝ.