Снимки: Иван и Андрей, фейсбук
Иван Христов и Андрей Арнаудов безспорно са един от най-успешните телевизионни тандеми в България. Те се познават още от ученическите си години, а много от сешашните зрители не са били родени, когато двамата са започнали професионалния си път.
Точно 23 години се навършват от старта на тяхната продуцентска компания „Междинна станция“. Иван и Андрей публикуваха пост, в който разкриха, че са забравили за празника. Оказа се, че са им напомнили… социалните мрежи. Към публикацията им има и снимки, които явно са именно от 2000 г., а на тях двамата са доста млади и различни. Тогава те са на по 21 години, но и преди това имат телевизионен опит.
Ето и какво написаха те по повод рождения си ден:
„Когато бяхме „млади“ нямаше фейсбук и инстаграм и помнихме всички важни поводи, без да се налага някой да ни подсеща. Днес обаче именно социалните мрежи ни напомниха за нашия „рожден ден“, за който бяхме забравили. 🙂 Не знаем кога изминаха тези 23 години, но се радваме, че продължаваме да бъдем заедно и компанията ни „Междинна станция“ да бъде сред лидерите на пазара. Ентисуазмът, големите мечти и хлапешката наивност, с която стартирахме всичко още си личи на снимките. Благодарим и на вас, че ни „търпите“ толкова години…
PS. Андрей е този с очилата“.
Двамат продуценти стоят зад голям брой успешни проекти през годините като предаванията „Сблъсък“, „Къртицата“, „Фермата“, сериалите „Съни бийч“, „Мен не ме мислете“, музикални риалитита и турнета, както и още много други неща.
„Името на компанията е вдъхновено от едноименния роман на Клифърд Саймък. Той разказва за един човек, който се грижи за космическа междинна станция. Тя е пресечна точка на извънземни цивилизации, коя от коя по-различна. Въпреки че пробихме с ток шоу „Сблъсък“, което сблъскваше две противоположни гледни точки на боксов ринг, ние знаем, че истината е винаги по средата“, пишат те на официалбната си интернет страница.
„И така вече две десетилетия балансираме между различните жанрове, между смешното и сериозното, между каузите и забавлението. Натрупахме над 30 успешни формата в българския ефир. Зад нас стоят десетки реализирани проекти, хиляди часове телевизионно съдържание и милионна аудитория в най-гледаното време на националните телевизии“, добавят продуцентите.