Фрог нюз: Да вярваме ли на ”Севда ТВ” и какво всъщност прави Бойко Борисов
- By : Vihrogon
- Категория: Блиц Новини
Снимка профил ФБ
Все повече медии обръщат внимание на видеоматериалите, които се пускат в профила на премиера Бойко Борисов в социалната мрежа. Особено последният месец правят впечатление видеата, както при посещението в Брюксел, така и в разходките му из страната.
Ето и анализа на колегите от Фрог:
Седва ТВ и прословутата джипка на премиера Бойко Борисов предизвикват много критики и подигравки. Не е много смешно обаче, когато във видеомонтажи манипулативно се показва ”внимание” към Борисов в Брюксел. Не е забавно и че вече седмица той изглежда не сменя дрехите си и това прави впечатление. Любопитно е какво е правил през 4 работни дни, за което няма информация нито къде е бил, нито с кого се е срещал. Фрог обърна внимание само на постовете на Борисов във Facebook този месец. Манипулацията, която открихме в двата видеомонтажа от Брюксел е фрапираща. Какво ли ще обясни за това Борисов?
Началото на този месец започна с посещение на премиера Бойко Борисов в Брюксел. В първото си видеоизявление той започва с думите, че новите правила в сградата са, за да се правят изявления само пред една камера, а не пред журналисти. За да се наблегне обаче на важността на изявлението във видеото се откроява монтаж, в който едва ли не армия фотографи се надпреварват да снимат премиера ни, което не е така. Прави впечатление, че в монтажа на видеото на следващия ден кадрите са същите, пише Фрог нюз.
Мнозина ще кажат „Е, какво толкова?“. Да манипулираш и да симулираш фалшиво внимание, особено в политиката, не е като на кино, ефектът е заблуда на публиката.
Отличителен белег на пиара на Борисов е, че в информациите за срещите му никога не присъства и дума за това какво са казали събеседниците му. Винаги е цитиран премиерът, само и единствено какво е казал той. Освен когато не се цитират думи, които после се оказват неказани, както в случая с Доналд Туск. При проследяване на постовете, човек остава с впечатление, че министър-председателят говори на някакви хора, които при среща с него са винаги тотално мълчаливи, независимо на каква тема им говори той.
Обърнахме внимание и на така наречените споделяния, които показват колко хора реално са решили да популяризират всеки един от постовете на Борисов. За коментари и реакции си има редовна агитка, но защо споделянията са толкова малко? На фона на 283 096 души, които активно следят какво споделя министър-председателя, колко му обръщат внимание е показателно. Показателно е и още нещо, което явно не отчитат пиарите му, а и не се вижда да му се отдава и да го прави с ентусиазъм – точно постовете и дните, в които Борисов не показва да работи много, защото явно трябва да е на работното си място, зад бюро, с костюм и да говори за решения на Министерски съвет, са най-споделяните от хората. Джипка ТВ и снимки с хора на пътя не са.
Продължението четете ТУК
Няма коментари