fbpx

Facebook даде възможност на потребителите в САЩ да изключат цялата политическа реклама

От днес потребителите на Facebook в САЩ ще могат напълно да деактивират цялата политическа реклама в социалната мрежа. Скоро подобна възможност ще стане достъпна и в други държави, съобщи TechNews.

Първите стъпки в посока смекчаване на политическата реклама бяха предприети от Facebook миналата година. Но новата функция ще даде на потребителите повече контрол върху това какъв вид рекламни съобщения виждат.

Facebook заяви, че това решение е взето през януари, но опцията е добавена в социалната мрежа сега, тъй като в САЩ вече тече усилена подготовка за президентските избори наесен.

Възможността за изключване на политическата реклама в момента е достъпна за ограничен брой потребители, но в следващите няколко дни Facebook ще започне масово внедряване на функцията. Иновацията ще бъде интегрирана и в социалната мрежа Instagram.

През есента на 2020 г. Facebook планира да въведе новата опция за изключване на политическата реклама и в други части на света.

Няма коментари

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Блиц Новини
Дара лудо влюбена в годеника си

Кадри БТВ Вечерта в Денсинг старс бе посветена на много близки хора на участниците. Всеки от тях остави сърцето и душата си на сцената на бляскавото шоу. Тази вечер танцувахте за любимите си хора, не само за точки и престиж. Обичахте и бяхте обичани. Любовта няма граници, няма първи и …

Блиц Новини
Рязката смяна на температурите носи огромен риск

Кадри Нова ТВ От няколко дни синоптиците тръбят за големи температурни амплитуди. След дни със стойности около и над 30 градуса ще застудее изведнъж. Това е като шок за организма и неговата адаптация.Това може да ни може да се изправи пред различни предизвикателства. Едно от основните последствия от рязката смяна …

Блиц Новини
Шеф Токев коментира козунаците от 200 лева: Органичните яйца са много скъпи

кадри bTV „Порше” или „Ферари” не струват колкото един „Фиат”, този коментар направи шеф Андре Токев по повод рекордната цена от 200 лева за килограм козунак по Великден. В „Преди обед” по bTV той обясни, че един майстор трябва сам да си поставя цената, а не клиентите да я определят. …

error: Content is protected !!