Биляна Гавазова, отговори на цяла Българи за бурканите и пакетираните храни в Кауфланд
- By : Vihrogon
- Категория: Блиц Новини, БТВ
- Tags: биляна гавазова, биляна гавазова фейсбук, БТВ, верига, Казанлък, кауфланд, кауфланд лимони, кауфланд магазин, кауфланд плодове, кауфланд сладко ягоди цена, кауфланд фейсбук, кауфланд цени, кауфланд ягоди цена, мравки, мръсотия, оплакване, разминаване, цени
Кадри Ютуб и Фейсбук: Биляна Гавазова, отговори на цяла Българи за бурканите и пакетираните храни в Кауфланд
Сладките ягоди са добри за моята форма. Те имат по-малко захар от един лимон, обясни бившата легенда на БТВ Биляна Гавазова.
Тя прави клипове от Кауфланд, но клиентите в социалните мрежи я обвиняват, че не показва всичко.
Гавазова обясни как да познаем дали ягодата е узряла.
Около дръжката се образува зелен пръстен, ако е обрана рано.
Някои са по-светли други по-тъмни, но цветът не е определящ за сладостта.
„Аз предпочитам ягодите с шампанско“, обясни Гавазова.
Култовото лице на БТВ пита специалистка за химикалите и пестицидите в ягодите, която успокои, че се правят переодични тестове.
В същото време за всички е ясно, че не всичко е толкова перфектно.
Биляна е добре да почне да прави репортажи и за нередностите, за да бъде обективна.
Многобройни са сигналите от клиенти, посещаващи една от най-големите вериги в България – Кауфланд.
Поредното отвратително видео е качено в социалните мрежи от клиент на магазина. Вижда се много ясно как цял щанд с пакетирани храни и буркани със сладко са нападнати от множество мравки.
Има ги навсякъде, дори етикета им с отбелязаната промоция е пълен с тях. Мравките си шетат необезпокоявани, открили са все пак богат, неизчерпаем склад с храни.
Кауфланд, тук съм на правилното място! Надежда, община Връбница! – отбелязва клиентката местонахождението на големия търговски обект.
Такива сигнали и видеа има всеки ден от потърпевши.
Най-честите оплаквания са в разминаването на цените на обявените промоции и при маркирането им на каса.
Понеже това е голяма верига, хората я посещават за да напазаруват всичко необходимо и неведнъж се правят големи сметки.
Така и тези така наречени „грешки“ минават между капките.
Кой би се усетил, че един или друг артикул не е с точната цена, трябва нарочно да провери още преди да е напуснал магазина.
Да не говорим за нехранителните стоки, предлагани в Кауфланд.
Отдел „Информация“ е затрупан с неработещи или потрошени ел. уреди, закупени там.
Съвсем пресен случай е с клиент, закупил промоционална прахосмукачка с двугодишна гаранция.
След дълго ровене да си избере здрава и видимо неотваряна опаковка, попада на уред с липсващи части, но за компенсация кутия, пълна с отпадъци.
Оправданието е, че някой от клиентите си е взел каквото му е необходимо и някак си безпроблемно си е излязъл, без никой да го забележи.
Връщането на уреда не е никакъв проблем – това се случва ежечасно, служителите любезно си прибират обратно „боклуците“ и връщат парите на хората.
Похвално за „Кауфланд“ е, че не премахва оплакванията на хората от страницата си във Фейсбук и явно обръща внимание.