Кадри Ютуб и Фейсбук: Биляна Гавазова, отговори на цяла Българи за бурканите и пакетираните храни в Кауфланд
Сладките ягоди са добри за моята форма. Те имат по-малко захар от един лимон, обясни бившата легенда на БТВ Биляна Гавазова.
Тя прави клипове от Кауфланд, но клиентите в социалните мрежи я обвиняват, че не показва всичко.
Гавазова обясни как да познаем дали ягодата е узряла.
Около дръжката се образува зелен пръстен, ако е обрана рано.
Някои са по-светли други по-тъмни, но цветът не е определящ за сладостта.
„Аз предпочитам ягодите с шампанско“, обясни Гавазова.
Култовото лице на БТВ пита специалистка за химикалите и пестицидите в ягодите, която успокои, че се правят переодични тестове.
В същото време за всички е ясно, че не всичко е толкова перфектно.
Биляна е добре да почне да прави репортажи и за нередностите, за да бъде обективна.
Многобройни са сигналите от клиенти, посещаващи една от най-големите вериги в България – Кауфланд.
Поредното отвратително видео е качено в социалните мрежи от клиент на магазина. Вижда се много ясно как цял щанд с пакетирани храни и буркани със сладко са нападнати от множество мравки.
Има ги навсякъде, дори етикета им с отбелязаната промоция е пълен с тях. Мравките си шетат необезпокоявани, открили са все пак богат, неизчерпаем склад с храни.
Кауфланд, тук съм на правилното място! Надежда, община Връбница! – отбелязва клиентката местонахождението на големия търговски обект.
Такива сигнали и видеа има всеки ден от потърпевши.
Най-честите оплаквания са в разминаването на цените на обявените промоции и при маркирането им на каса.
Понеже това е голяма верига, хората я посещават за да напазаруват всичко необходимо и неведнъж се правят големи сметки.
Така и тези така наречени „грешки“ минават между капките.
Кой би се усетил, че един или друг артикул не е с точната цена, трябва нарочно да провери още преди да е напуснал магазина.
Да не говорим за нехранителните стоки, предлагани в Кауфланд.
Отдел „Информация“ е затрупан с неработещи или потрошени ел. уреди, закупени там.
Съвсем пресен случай е с клиент, закупил промоционална прахосмукачка с двугодишна гаранция.
След дълго ровене да си избере здрава и видимо неотваряна опаковка, попада на уред с липсващи части, но за компенсация кутия, пълна с отпадъци.
Оправданието е, че някой от клиентите си е взел каквото му е необходимо и някак си безпроблемно си е излязъл, без никой да го забележи.
Връщането на уреда не е никакъв проблем – това се случва ежечасно, служителите любезно си прибират обратно „боклуците“ и връщат парите на хората.
Похвално за „Кауфланд“ е, че не премахва оплакванията на хората от страницата си във Фейсбук и явно обръща внимание.