Кадри: БТВ
Доста любопитна ситуация се разигра в последното издание на „Стани богат“. Водещият Михаил Билалов върна на стола участник, чиято игра бе приключила и той тръгна да напуска студиото. Става дума за озвучителя на реклами Христо Топузов.
„Може да не сте го виждали, но ще го познаете по гласа. Той озвучава какво ли не. Освен като глас зад кадър, работи и като рекламист. Не може да живее без да тича, а в САЩ е бил и воден спасител“, представи го в началото Билалов.
На старта двамата проведоха лек разговор, от който стана ясно, че у нас е по-добре платена работата като озвучител на реклами, отколкото на филми.
Топузов се представи доста добре, като показа широк спектър от познания в различни сфери. Това го доведе до въпрос за 10 000 лева, но там участникът реши да се откаже и си тръгн с 5000. Питането бе: „На първите думи от коя пиеса на Шекспир Джон Стайнбек кръщава романа си „Зимата на нашето недоволство?“ – „Крал Лир“, „Ричард III“, „Сън в лятна нощ“ или „Хамлет“. Верният отговор бе „Ричард III“, а извън играта Топузов посочи „Сън в лятна нощ“.
„На мен ми беше много приятно. Можехме да си говорим разни неща, но за съжаление форматът на предаването е такъв“, каза водещият, а Топузов благодари и стана да си тръгва. В този момент последва реакция от Билалов, която рядко се е виждала досега в „Стани богат“: „Чакай, чакай! „Вземи парите и бягай“ – гледал ли си го този филм? На Уди Алън е, много хубав филм. Какво ще направиш с тези пари? Хайде, помечтай малко!“
„Нямам никаква представа. Най-вероятно ще попътуваме малко. Това обичаме да правим със семейството. Това лято бяхме един месец в Италия. Беше много яко. Аз много искам да отида в Латинска Америка. Обичам и Перу, и Чили“, сподели участникът, но Билалов го посече: „За там трябваше още малко да поиграеш“. „Ами, работя все пак, ще се постарая“, завърши Топузов.
По всяка вероятност реакцията на водещия е свързана с тайминга на заснемане на шоуто. Както е известно, епизодите не се снимат един по един на живо във вечерите на излъчване, а се прави цял сет в определени уикенди, в които се работят няколко поредни издания. Там реклами и точен час няма, така че таймингът се намества допълнително.