fbpx

Интернет свива продажбите на реклами в телевизиите

 

Данните са последния сигнал, че рекламодателите следват потребителите в интернет

Глобалните продажби на телевизионни реклами спадат с почти 4% през 2019 г., което е най-значителното им свиване след икономическата рецесия от 2009 г., пише Bloomberg. Данните са последния сигнал, че рекламодателите следват потребителите в интернет.

„Спадът при броя телевизионни потребители свива и средните разходи за реклама“, посочват от Magna Global. Компанията публикува данните като част от доклад за глобалния рекламен бизнес. Броят на гледащите телевизия спада рязко в Европа, като тенденцията следват САЩ, Китай и Австралия.

Традиционната телевизия губи зрители през последните години на фона на засиления интерес към онлайн услугите на компании като Netflix и YouTube. Тенденцията е особено видима в САЩ, най-големия медиен пазар, като се очаква тя да се ускори, след като медийни гиганти, част от които Walt Disney и AT&T, представят собствени стрийминг услуги.

Популярността на телевизионните реклами намалява. Графика: Bloomberg

Въпреки спада по отношение на телевизионните реклами, приходите в индустрията се покачват за 10-та поредна година. Те са насърчени от дигиталните продажби, които скачат с 15%.

Телевизионният бизнес и преди е губил рекламодатели, тогава заради по-високо таксуване. Той обаче все още е разглеждан като полезна среда, когато маркетолозите целят голяма аудитория на живо.

За сметка на това технологичните компании предлагат възможност рекламите да бъдат таргетирани индивидуално според последния търсен от потребителя пуловер в Google, на базата на харесана страница на филм във Facebook или спрямо скорошно търсене в Amazon.

Спадът на телевизионната аудитория вече надхвърля покачването на цените за реклама. „Гледаемостта на линейните телевизионни канали се свива с 10% в САЩ, Австралия и Китай за последните няколко години“, посочва авторът на доклада. Зрителите на европейските телевизионни канали на възраст между 18 и 40 години намаляват с между 7 и 8%, което е разширяване на 5-процентния спад на броя им от миналата година.

Няма коментари

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Блиц Новини
Призив за свалянето на Сашо Кадиев от екран

Кадри БТВ Заформя се кампания за отстраняването на Сашо Кадиев като капитан в „Аз обичам България“. Доста възмутени коментари се изсипват всеки път след предаването по негов адрес в социалните мрежи. Поведението на актьора дразни хората, които дори се заканват заради него да се откажат да гледат иначе прекрасното предаване. …

Блиц Новини
Бригадата направи едно дете щастливо

Кадри БТВ „Бригада нов дом“ отново донесе много радост в сърцата на измъчено от болест и проблеми семейство. Момчетата се постараха да дадат един уютен и удобен дом на три поколения дами, които заживяха под един покрив. Девет години Вики и нейната майка Гергана живеят в една стая и се …

Блиц Новини
Крисия призна защо три години кариерата ѝ е била на пауза

кадри Нова телевизия Крисия пусна нова песен след 3 години пауза и се появи по Нова телевизия за да каже къде се е губила толкова дълго. Певицата не даде много ясен отговор, но от думите ѝ се разбра, че просто много е внимавала да не сбърка с изборите, които трябва …

error: Content is protected !!