fbpx

Телевизията на Слави с рекордно евтина реклама

Рекордно ниски рекламни тарифи до края на годината обяви новоизлюпената телевизия на Слави Трифонов „7/8 ТВ“, научи Lupa.bg.

Наш екип успя да се добере до тях след дълго издирване, тъй като на официалната страница на кабеларката са обявени само проценти за различни часови слотове и надценки при особени обстоятелства, но не и самите тарифи. Сравнението с мизата, която Би Ти Ви към момента иска от потенциалните рекламодатели, е тройно по-висока от тази на учиндолеца, чийто официален представител в канала е Евгени Димитров-Маестрото.

За пример ще дадем тарифата в публицистичното предаване на Дългия с водещ неговия политически заместник Тошко Йорданов – „Студио Хъ“, където за 30 секунден клип еднократно цената е 900 лева. За повторението сутрин тя е едва 300. В Би Ти Ви, чиито предавания „7/8 ТВ“ непрекъснато подиграва (последно на подбив бе взето риалити шоуто „Фермата“ – б.р.), тарифите са следните – за публицистичното предаване „Лице в лице“ в следобедния, особено неудобен за редица зрители час – 17,30, сумата е цели 5010 лева, отново за 30-секундно излъчване.

Най-скъпа при Трифонов е рекламата в неговото шоу от 22,00 часа в делничните дни, където за спот от половин минута фирмите трябва да се бръкнат с 2600 лева. Разбира се, ако решат да са постоянно в ефира и продуктите или услугите им да се въртят в продължение на цяла седмица или месец във всеки рекламен блок, тя пада до 1800 лева. Доста апетитна сума на фона на тази в конкурентната телевизия, дала трибуна на Трифонов близо 20 години. Там за реклама по същото време цената от 1 ноември тази година е 14148 лева.

А по телефона от екипа на Трифонов обясняват, че всички цени „на промоция“ за реклама са само до края на годината и драстично ще се променят от началото на следващата. Прави впечатление, че по кабелния канал засега се въртят петима рекламодатели, които са заели всички блокове на прясно стартиралата телевизия. На тях е била предоставена възможност не просто да се възползват от ниските цени, но и вместо 30-секундни, да получат едноминутни спотове.

Вероятно цените им след Нова година ще паднат още, защото ако деня си личи от сутринта, както казва народа, то едва ли ще има много рекламодатели, които да желаят да рекламират в телевизия 7/8, но все пак времето ще покаже.

1 коментар

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Блиц Новини
Математикът Калоян Гешев: Искам да стана учител

Кадри БТВ Нашите деца са повод за гордост в различни области от математика, химия, биология и където и да се появят обират първите места и медалите. Не един и два примера имаме вече за младежи, отдадени на науката и доста напреднали в материята, въпреки младостта си. Макар да е само …

Блиц Новини
Блага след рехабилитацията, подарък от Бригадата: Състоянието ми се подобри

Кадри БТВ Семейството на Благовеста и Християна, които видяхме в последния епизод на „Бригада нов дом“ спокойно си живеят в обновеното жилище. Един от най-сериозните проблеми, пред които семейството беше изправено, беше течът от тавана, който влизаше в кухнята. Благодарение на бригадата, тези мои тревоги престанаха, вече няма никакви течове, …

Hell's kitchen
Симона мечтае да бъде криминалист, сладкар и инвеститор

Кадри Нова ТВ Въпреки първоначалното впечатление, което остави и у зрители и участници Симона успя да обърне мненията за себе си. За два месеца ти научи адски много. Научи почти всичко, което можех да ти дам. С тези думи я изпрати шеф Ангелов от Хелс китчън и всички са съгласни …

error: Content is protected !!