Красивата дъщеря на Гала , Мари , напоследък сякаш се разграничи от сянката на известната си майка и бърза да поеме по свой собствен път, доказвайки, че визията в нея далеч не е всичко. Това пише „За жената“. Младата дама, която за разлика от повечето си връстнички няма нито една пластика по себе си и се гордее с натуралната си визия, вече изкарва сама прехраната си и е независима от родителите си .
Мари се е ориентирала към модерната на днешно време професия инфлуенсър.
Профилът й социалната мрежа „Инстаграм“ е следван вече от почти 52 хиляди души. А тази цифра и фактът, че е дете на едно от най-популярните лица от малкия екран, привлича като магнит рекламодатели от всякакъв род.
Бърза справка в последните публикации на Мари показва, че в момента рекламира магазин за бижута и часовници, луксозна аюрведична козметика, която не е тествана върху животни, онлайн магазин за професионална козметика, моден бранд за облека и бански, още един моден бранд за ежедневни обекла, компания за производство на вафлени чашки за сладолед, мощна германска компания за самобръсначки и епилатори, продукти за избелване на зъби и т.н.
Някои от вече доказалите се инфлуенсъри с няколкостотин хиляди последователи печелят от рекламодателите между 800 и 1000 лева на публикация. Като начинаеща в този занаят, дори да припечелва наполовината на тази сума за пост, щерката на Гала си докарва повече от прилични месечни доходи. Браво!