fbpx

От 50 до над 5000 лв. за пост на БГ инфлуенсър в социалните мрежи

От минимум 50 до над 5000 лв. – в тези граници върви тарифата, на която инфлуенсърите в България котират всяка своя публикация в Инстаграм, пише „Монитор“.

Да продадеш влиянието си в социалните мрежи, е сравнително нова професия у нас, като по-масово към нея се обръщат едва през последните две години. Тарифата, по която се оценява присъствието онлайн, обаче, е строго индивидуална.

Тя обикновено зависи от броя последователи, които имат инфлуенсърите. Според неписано правило на маркетинга в Инстаграм поне 10 хиляди души трябва да следят публикациите ти, за да можеш да започнеш да изкарваш пари от тях, казва Анелия Бодурова, собственик на агенция Tweegra, сред чиито дейности попада и развитието на инфлуенсъри.

Онлайн звездите, разбира се, могат да рекламират и преди достигането на заветната бройка, но тогава това се случва най-често на бартерен принцип – продукт в замяна на ревю или друг вид пост, свързан с промотирания обект.

Колкото по-популярен ставаш онлайн обаче, толкова повече можеш да оскъпиш рекламния си пост, като според Гаел Бонел Санчез – основателя на GBS Models, всеки допълнителни 10 000 последователи могат да вдигнат тарифата ти с по 100 долара.

Няма коментари

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Блиц Новини
Дете с церебрална парализа получава уютен дом от Бригадата

Кадри БТВ Тази събота  „Бригада Нов дом“ ще направи сложен ремонт, за да подари удобен дом на лъчезарно момиче с церебрална парализа за нейните нужди. Това анонсираха от БТВ за предстоящия епизод на предаването. Герои в новия епизод са отново семейство със сложна съдба. Гергана сама се грижи за 18-годишната …

Блиц Новини
Фенките на „Ергенът” плачат: Алек, защото изгони най-свястната?

кадри bTV Зрителите са дълбоко разочаровани от развитието на ситуацията в „Ергенът”. След като Екатерина беше изненадващо изгонена от имението, в социалните мрежи заваляха коментари, които почти без изключение са отрицателни. Феновете на предаването са разочаровани и озадачени: „Ужас! Това беше една от дамите, които бях най-скромни, възпитани, тактични, красиви …

Hell's kitchen
„Професионалистката“ Никол се подиграва на влюбения Чоткин

Кадри Нова ТВ Срещата организирана от продукцията на Хелс китчън бе доста изненадваща за Чоткин, но и породи много въпроси сред зрителите. Доста се съмняват, че всичко това е нагласено предварително и е театър, най-малкото заради това, че няма как да знаят изхода от състезанието с чиниите, и че точно …

error: Content is protected !!