Кадри БТВ
От старта на новият сезон на „Кой да знае?“ има добавена опция „смяна на местата“, когато водещия Сашо Кадиев заема мястото на един от капитаните. Досега успеваемостта му не е голяма и рядко нацелва верен отговор, но пък вдига настроението.
След поредният му провал пожела да спрат шоуто, тъй като бе убеден, че е прав.
Въпросът, който се падна на Кадиев, въобще не му се хареса и той сбърка отговора.
„Това абсолютно не е вярно! Това предаване да го закрият, защото лъжат хората“, заяви той в ефир.
Сашо бе шокиран да разбере, че е установено, че по време на полет със самолет сетивата ни се променят.
„Аз съм се возил 50 пъти вече в самолет и по 10 000 км съм минавал! Уханието си ми беше добре! Картофът си беше картоф, оризът си беше ориз“, коментира той.
Правилният отговор на въпроса се оказа „Усещането за вкус и обоняние е драстично намалено“, но Кадиев не бе съгласен.
Това забавно шоу има висока гледаемост благодарине на актьорите, участващи в него, а именно Милица Гладнишка, Христо Пъдев и Сашо Кадиев. Честите накъсвания на играта с рекламни блокове обаче дразни зрителите.
Би Ти Ви сакън да не види някое шоу да се гледа и веднага го наблъсква с реклами. Първоначално две рекламни паузи, а сега вече станаха и три. един час предаване, половин час реклами. Аман бе!
Не само в това предаване господстват рекламите. Те са много повече от самите предавания. Вече се чудим в къщи дали си заслужава да плащаме за телевизионен рекламник.
Знаем, че те носят доходи, но все пак е неприятно на всеки десет минути да гледаш 5-минутен рекламен блок, в който 90% от рекламите са за лекарства. Останалите 10% за Кауфланд, Метро и Лидл.