Кадри Нова ТВ и снимки профил Boris Petrov
Бясна конкуренция се вихри между професионалистите готвачи, най-вече в София. Може би са доста, но за зрителите са познати някои от тях, които се изявяват в риалити формати, водят обучения или помагат на закъсали ресторантьори.
Повечето от тях успяват да запазят добрия тон, въздържат се от критики към конкурентите си и общо взето всеки си рови в паничката. Макар съперници за зрителско най-изявените в момента на екран внимание шеф Ангелов и шеф Манчев не си позволяват да правят публични коментари за работата на другия.
Но има един шеф Петров, известен повече с участието си в „Биг Брадър“, който пък не пропуска да изтъкне недостатъците на другите и използва характерния за него меко казано вулгарен език.
Има нещо Революционно да гледаш скапани български реалити Продукции, защото в тях се вижда откровената подигравка с публиката на самозабравилите се и фетишизирани няколко български продуценти.
Забавно е особено ако познаваш лично повечето от тях от години.
Познаваш ги и гледаш как все повече деградират и си доказваш, че наистина са болни мозъци, обикновени клоуни на простотията, които някога си имал респект. Чувстваш победа, защото техният фетишизъм и простотия е затворен за смият теб в маймунска клетка 😉
Всеки има право да изрази мнение разбира се, но това на шеф Петров не се различава по нищо от многобройните хейтове под каквито и публикации да си изберете. Няма как да не се набие на очи отново и отново характерната за българина черта да отрича успехите на другите и да подчертае дебело провалите им с една единствена цел – да изпъкне точно той.
Кулинарията се развива бързо а българският водещ е изостанал поне с десетилетие и поради тази причина предаването вече не е само от професионалисти а фрик-готвачи. (Вече не е достатъчно да разбираш от карета) Лекичко върви към „Черешката на Тортата“ но те продуцентите и редакторите му толкова ви могат.
Може би шеф Петров не отчита факта, че това не е предаване за малък кръг професионалисти от висшата кулинария, чиито изпълнения са непонятни за масовия зрител пред екрана, пък и най-вече неприложими в ежедневието.