кадри Фейсбук/Шумен днес: Счетоводител погледна касовия бон от „Кауфланд“ и видя веднага: Мамят ни
Мъж от Шумен пусна гневна публикация във Фейсбук, за това, че в „Кауфланд“ са го излъгали за продукт на промоция.
Ситуацията е до болка позната – обявената цена е по-ниска, а на касата се отчита, все едно промоция няма.
Авторът на публикацията в групата „Шумен днес“ описа случката като пример за „маркетингови трикове“.
„Хубавото е, че съм стриктен като счетоводител и си проверявам винаги касовите бележки!
На информация се измъкнаха със извинението че цената била за друг продукт!
Грешка или некомпетентност на служителите които не знаят наименованието на продуктовият асортимент!
Случват се наистина грешки но като минат сто човека и си купят от продукта ето ти го стотина лева във джоба на верига Кауфланд!“, това написа недоволният клиент.
Естествено, мнозина подкрепиха недоволството на клиента. Най-странното е обаче това, че екипа на „Кауфланд“ са се оправдали с това, че по-ниската цена е за друг продукт. Всъщност, ако се погледне по внимателно етикета, там се вижда, че промоцията е приключила ден по-рано. Разбира се, че в такъв случай новата старата цена трябва да се изпише коректно. Тази подробност обаче отпуши голям дебат в коментарите към публикацията.
Със сигурност не само в „Кауфланд“, а и във всички големи вериги, проблемите с промоциите са най-големия дразнител за клиентите. Повечето от тях всъщност предпочитат хипермаркетите най-вече заради намаленията, които ги няма в кварталните магазинчета. Когато обаче те вкарват – волно или неволно – хората в заблуда, недоволството е напълно разбираемо.