fbpx
Блиц Новини

Снимки pixabay: Ще ви кажа какво ме направи служителка на Виваком за 10 лева в мола, обяви клиентка

Доста се шуми напоследък около големите хранителни вериги и качеството и обслужването там.

Според доста сигнали има нередности във всички без изключение.

Някои от тях като Кауфланд се опитват да имат обратна връзка с клиентите през социалните мрежи, но най-вече да насочват оплакванията към телефоните си с обучен персонал.

Мобилните оператори макар да минават между капките някак и при тях положението не е розово.

Оплаквания от напористи служители винаги е имало, но един сигнал на лошо отношение предизвика доста коментари.

„Вчера (в 12 часа) посетих офиса на Виваком в Мол (б.ред. става въпрос за голям български град), за да заредя телефона си с определена сума.

Обслужи ме млада, на вид интелигентна дама.

На въпроса ми колко по-малко от 10 лева мога да внеса, тя ми отговори така:

„ХАЙДЕ СЕГА! ДА НЕ СМЕ НА ПАЗАРА ЗА КРАСТАВИЦИ, ТА ДА СЕ ПАЗАРИМ!“.

Свидетел на разговора беше младеж, който дойде да я смени.

(Тяхното работно място е като влезеш – в дясната страна в дъното на офиса.)

Двамата се спогледаха, ухилиха се и очевидно останаха много доволни от „остроумния отговор“ на младата дама.

Стана ми интересно какви „връзки“ трябва да има човек, та да го назначат да работи с клиенти при липсата на елементарна култура.

Който не е влизал в офис само той не знае отношението към клиента, особено тези с изтичащи договори.

Навсякъде са такива, отговарят ти с насмешка сякаш че са къде къде по горе от теб, ако не сме ние клиентите те няма да са там и.т.н

Ами не сте права,може да пита /колкото и безумно да звучи/ и трябва да му отговорят любезно, иронията е за компании и за в къщи

Там ги вземат от кол и въже.

Заплащането е повече от трагично и персонала нормално да няма елементарни обноски.

За съжаление подобни явления ще се наблюдават все по-често навсякъде в секторите на обслужване но не само.

Просто робовладелците в България не желаят да инвестират в кадри, в човешки капитал и предпочитат по-лесния начин като наемат куцо и сакато да върши нещо, независимо колко качествено.

В А1 са същите….

Разбира се, негативните мнения не са съвсем меродавни.

Много хора са доволни от учтивото обслужване във „Виваком“ и А1.

Но винаги човек може да случи и на различно отношение, а после помни само негативното, слагайки всички под общ знаменател.

 

Други клиенти се постараха да отговорят на въпроса за който е влязла потърпевшата:

6 лв. на всеки 2 м. за запазване на парите, които имаш в картата и 10 лв. веднъж годишно за запазване на номера. Това знам аз.

Здравейте ,ваучер може да заредите от 4 до 99лв ,колкото желаете.

И спрямо сумата която сте заредили си активирате пакета на 123😊Ако искате да запазите номера 10лв за 11 месеца без да зареждате.

 

Блиц Новини
Всички участници в един епизод събира „Бригада нов дом“

Кадри БТВ Последният епизод всъщност ще е епизода за проглеждането, това, което всъщност е посланието на предаването, анонсира Мария Силвестър финалната история от „Бригада нов дом“. В него участие взимат всички семейства, на които бригадата помогна да си стъпят на краката. За проглеждането отвъд ограниченията, отвъд бариерите, отвъд всичко невъзможно, …

Блиц Новини
Йоана след „Ергенът”: Алек ме заблуди

кадри bTV Стюардесата Йоана, която отпадна от „Ергенът” на крачка от големия финал, заяви, че е била заблудена от Алек. Тя директно призна, че приятелят на майка ѝ е трябвало да го унижи при родителската среща, като го бутне в басейна, както е искал. Отвъд разочарованието, Йоана коментира, че Алек …

Блиц Новини
Подкрепа за Чоткин преди големия финал на Хелс китчън

Кадри Нова ТВ Остана само да видим финалното готвене на двамата претенденти за голямата награда от 100 000 лв. Двамата готвачи, които ще се борят за нея в големия финал на „Хелс Китчън“ са талантливият Чоткин и изненадата на сезона Станислав. Димитър напусна кухнята на Ада завинаги на престижното трето …

error: Content is protected !!