снимки Pixabay: Ще боли, да си кажем правичката за немската бира в Лидл в България, обявиха клиенти
Бирата през лятото е в центъра на много разговори и спорове.
Любителите на пенестата напитка я консумират с еднакво удоволствие във всеки сезон, но наистина в жегата тя става много по-привлекателна.
Разбира се, ако е студена, иначе става чиста проба прецакване, както се казва в култовия филм „Оркестър без име“.
Лидл решиха да разберат, коя от собствените им марки бири се харесва най-много на българите.
Резултатът от тази импровизирана анкета беше доста интересен и показа повече от това, какви са предпочитанията.
Някои директно си казват, че харесват една от марките, която е може би най-евтината в България.
Други път директно заклеймяват всички, като ги описват като боклук.
Трети пък коментират, че като цяло нямат нищо против бирата от Лидл, но виждат друг проблем.
А той е, че повечето не са сложени в хладилни витрини, а на рафтовете.
Така, ако си вземеш бира от магазин на веригата, трябва първо да си я занесеш вкъщи, да чакаш да се охлади и чак тогава да утолиш жаждата си.
Има и доста крайни коментари за цялостното качество на продукти в Лидл. Ето един от тях:
„Лидл-България не са същи, като в немската верига Лидл-Германия.
В Лидл-България са почти хранителни боклуци…трови организъма на българите! В Германия в Лидъл са качествени, няма проблем за здравето!“
„Отдавна спирам да пазарувам в Лидъл вече не купувам храната!“
„Пълни боклуци. Най-евтиното от евтиното за немския пазар“.
Друг коментар пък показа, че желанието на веригата да намали въздействието си върху природата и да намали отпадъците, може да доведе до загуба на клиенти. За да намалят употребата на хартия, от Лидл решиха да спрат разпространението на брошурата си, защото тя може да се види и онлайн. Икономисаната хартия се очаква да е 160 тона. Ето какъв коментар обаче получи екологичната акция:
„Откакто спрях да получавам брошурата ви, вече не пазарувам от вас.
Много е неудобно да пазаруваш и да я гледаш онлайн.
Преоткрих Фантастико, чисто, удобно, цените на промоциите са още по- добри.
Сега сутрин си пия кафето, разглеждам си брошурата им и хоп в магазина.“