fbpx

Флагман: Коледни изненади от „Спиди“ – Пращаш пълен кашон, пристига полупразен. Но може пратката и да изчезне (снимки)

www.flagman.bg

Автор: Емел МАХМУД, снимки: Флагман.бг

От куриерската компания се гаврят с клиентите си, а кол центърът им е изключен – направо те изхвърля

Вместо българско сирене и кашкавал  бургаска студентка в Германия ще сложи на коледната си трапеза немски продукти. Не защото й липсва родното производство, а заради гавра на куриерската компания „Спиди“. Вместо пълен колет, Миглена получи полупразен кашон, след като на всичкото отгоре пратката закъсняла с близо две седмици.

За това алармира Флагман.бг майка й д-р Снежанка Дончева.

На 29 ноември т.г. д-р Дончева отишла до офис на Спиди в жк „Лазур“, намиращ се в района на Руската гимназия, за да изпрати кашон с хранителни продукти, дрехи и обувки на дъщеря си, която живее и учи във Франкфурт на Майн. Спазила изискванията на куриера като подредила всичко пред служителката, която обаче никак не се постарала в опаковането.

„Момичето явно е от новите – беше вяла, не го опакова добре, прокара отгоре и отдолу тиксо, но за мен кашонът остана нестабилен. Въпреки това тя каза, че било достатъчно и че бърза, защото имаше на опашката и други клиенти. Не възразих, все пак смятах, че поема отговорност. Каза, че пратката ще бъде получена до 4-5 работни дни, въпреки, че на сайта им  пише по-кратък срок – до 2-3 работни дни. Бях обърнала внимание, за да съобразя и трайността на продуктите“, разказва д-р Снежанка Дончева.


На бележката на немски език пише, че пратката е препакетирана

Срокът от 4-5 работни дни, обявен от служителката в офиса в Бургас отдавна изтекъл, а пратката така и не е пристигала. Бургазлийката направила опит да проследи на сайта на куриерската фирма къде е пратката, но ударила на камък – никаква информация, освен началната и крайната точка. И останалите й опити били неуспешни – нито с кол центъра успяла да се свърже, нито да се оплаче на имейл адрес. Никой не отговарял на обажданията й. Миналия петък, на 7 декември,  цели 8 дни след изпращането на колета, д-р Дончева отишла до офиса, за да разбере какво се случва. От служителката разбрала, че пратката все още не е излязла зад граница, а е в складова база в София. Имали проблем, не било ясно кога ще стигне до крайната точка, но все някога щяло да стане.

„Този понеделник, на 10-и декември, отново през сайта им, проследих пратката. Никаква промяна – отново ми показа, че е в София. Едва вчера около обед видях, че е в Австрия, а снощи – в Германия. Зарадвах се, че най-накрая коледните подаръци за дъщеря ми ще пристигнат. Днес, на 12 декември, в късния следобед, тя ми звънна и ми каза, че е получила пратката, но кашонът бил отворен, а голяма част от нещата вътре липсвали. Кашонът изобщо не тежал 20 кг, както потегли оттук, а много по-малко“, обясни Снежанка Дончева.

Това не е първият случай, в който Дончева става жертва на нелоялно отношение от страна на куриерската компания „Спиди“. Д-р Дончева каза, че миналата година Миглена получила дори празен кашон, без нищо вътре. И не е единствената потърпевша.

„Миналата година го преглътнах – казах си – случва се. Но и след тази гавра, не мога да мълча. Готова съм да докажа твърденията си.  Купих най-хубавите хранителни продукти за дъщеря ми. Толкова време чакахме да ги доставят. А детето ми получи полупразен кашон!“, разказва през сълзи потърпевшата майка.

Не е ясно дали изпатилите клиенти ще получат обезщетение.

Флагман.бг също се опита да се свърже с куриерската компания о проблема на д-р Дончева, но опитите ни удариха на камък.

Нещо повече: журналист от редакцията също е потърпевш от тази куриерска компания. Ето и нашият случай: На 6 декември т.г., в 8.33 часа, колегата получава следното известие на личния си телефон по вайбър:

Очаква пратката до края на деня, на следващия ден също, но напразно. Звъни в следващите три поредни дни на посочения за връзка с куриер телефон, но централата директно го изхвърля с думите – „нямате пратка при наш куриер“. Днес опитахме да проследим въпросната пратка чрез обявения в съобщението код на фирмения сайт, но се оказа, е такава не съществува – вижте какъв е резултатът:


В Бургас посочените телефони за връзка с офисите им на наша територия представляват автоматични клонове на неработеща централа и всеки опит да се свържеш с жив човек за информация, удря на камък.
Настояваме да получим смислен отговор по двата случая – с д-р Дончева и с нашия журналист. Призоваваме всички граждани, потърпевши от този куриер, да ни потърсят за съдействие – ще даваме гласност за некоректността и ще сезираме компетентните органи.

Спиди са най наглите крадци и боклуци !!! Как се ненаядохте !!! Да Ви го туря на всичките в устата !!!!!!!!

Изпращала съм колет до Берлин няколко пъти,но слава Богу,освен голямото закъснение,други неудачи съм нямала.

Моята пратка пък въобще бе беше доставена! Били я уищожили,защото имало счупено!
Съжалявам за донашно приготвената лютеница- разходи за продукти,труд
Разход за услугата и накрая нищо, даже и не се обадиха

Извинявам се, но как очаквате да ви стигне здрава лютеницата? Скандално е, че са Ви взели пратката дори…пратките се претоварват многократно, а обикновените частни лица не могат да опаковат подходящо подобни пратки – буркани, обвити във фолио?! Съответно доставчикът на адреса вижда, че нещо тече от колета и не се занимава изобщо да преопакова в общия случай…няма как да се оплаквате за пратки, съдържащи сирена, буркани или други стъкларии, лютеници и т.н…

Отново се включвам,за да напомня,че буркани с мед, лютеници,компоти и тем подобни е неразумно да се изпращат…При счупване или разливане, Вие поразявате не само своята,но и съседната птатка (кашон).Тогава и двете стават негодни за доставка и естествено,ще бъдат върнати или недоставени….Бъдете дисциплинирани,бдителни и опаковайте правилно пратките си,ако искате да пристигнат невредими !!!

Аз пък работя само с Еконт и нямам проблеми с тях!

ей боклук недоклатен а лекарствата опаковани от производител и те ли са проблемни ч

е пристигнаха след две седмици и с друг куриер

От дълги години не ползувам куриерска услуга на СПИДИ -не коректни и мошеници.Трябва да ги закрият.

В чужбина съм и получавам всякакви неща от дома,но с частна фирма–Руми-транс и всичко е нормално.Торта съм получила за рождения си ден,нито сиропа бе разлян,нито украсата повредена.Невероятно но…факт

А знаете ли те, че по закона за пощенските услуги са забранени за изпращане лекарства.

Е как вашия колега не си е получил пратката на 06.12, като му е доставена в 12:39 на 06.12 то си го пише в сайта за проследяване 😂

Аз пък работя само с Еконт и нямам проблеми с тях!

Проблемът не е в това, че се претоварва, а как се прави претоварването. Преди години мой приятел работеше нощна смяна в склад на Спиди и ми е разказвал как момчетата са ритали кашоните. Аз живея в Англия и редовно си поръчваме мед от България, доставя ни го много по-малка по размер, в сравнение със Спиди, куриерска компания, винаги е пристигал без забележки. Тук DPD ми достави КРИСТАЛНИТЕ ЧАШИ за сватбата на кумицата ми…

Точно там е проблема, умнико. Пише, пе е доставена, но реално никой нищо на никого не е доставил.

И аз вече съм сред опарените от прословутата куриерска фирма СПИДИ!!! След 10 дни плеяди ще видим след малко като отида в офиса им в Славейков ,какво ще стане… Моят случай накратко е: Изпращам подаръчета на една дама от една група за Подаряване във ФБ като тя трябва да си плати само куриерските / пътните / разходи , които предполагах ,че ще са както при Еконт около 4лв. Аз имам единствено имена и телефон на дамата , както и адрес на ОФИСА НА СПИДИ! Казвам си моят телефон и телефона на дамата, и съм спокойна ,че всичко е ок . Да, ама не! Дамата получава пратката до вратата си като има да плаща 8,60лв.!!! Защо, след като аз дори не знам нейния адрес!? Как се предполага тогава ,че ще го пратя до адрес?! Дамата се опитва се да се оправи на местно ниво , но те отказват и след като арогантно вчера по телефона ми се обадиха ,че пратката ми ще бъде върната и аз ще трябва да плащам 2 такси – ПОЛУДЯХ! Днес не знам как ще реагирам като вляза в офиса им…Но няма да оставя така нещата! Арогантни ,нагли, непрофесионални…спирам , за да не стана по- живописна!

Аз също на 6.12 трябваше да получа пратка,но след цял ден чакане вечерта получих смс,че не са успели да ми доставят пакета и е върнат в офиса.Безбройните опити да се свържа с тях се оказват безуспешни.Възмутена съм и много разочарована

Много сте глупави пратете нещо което да ферментира за един ден и в спиди ще стане мазало

Аз също съм потерпевша. Но не оставих нещата така. Изплати ха си обезщетение. Търсете си правата и давайте повече гласност за тази не коректна фирма. Как спи вечер собственика? До ден днешен си задавам този въпрос. По добре да затвори фирмата или изцяло да смени персонала.

Какво според Вас трябва да се изпраща само дрехи ли. Много ясно че всеки изка да изпрати домашно приготвена храна. И още повече след като са добре опаковани бурканите не би трябвало да има счупени, независимо колко пъти се претоварва. Как няма да са счупени, след като се хвърлят пратките. Никой не го интересува че има стикер чупливо.

едни гуми за форд 17-ки се загубиха в самото спиди–неизвестен ги е откраднал. Лабава фирма ако можете не ползваите

Това е най- некоректната компания в България. Никога не пращам с тях, но понякога ми се налага да получавам пратки чрез тях, които никога не пристигат навреме, оставят пратките в офисите си и намират най- различни оправдания. Не използвайте никога тази транспортна фирма!

Много ясно, че всеки искал да изпрати домашно приготвена храна…в буркани ли?! Ай, без! 😀 Смешно е. И просто НЯМАТ идея как добре да опаковат един, камо ли повече буркани в кашон. Изпращачът сам си е виновен…

Не са забранени. Определени лекарства, трябва да са придружени от рецепта. Преди месец изпращах по DHL до Германя.

26 коментара

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Блиц Новини
Пилот накара Ники Кънчев да онемее в „Стани богат“

Кадри: бТВ Станислав Кертиков продължи по емоционален начин блестящата си игра в „Стани богат“ тази вечер. След като се настани отново в стола на богатството, пилотът на самолет успя да докосне сърцето и душата на Ники Кънчев с признанието защо е решил да участва в телевизионната игра по бТВ. „Тук …

Блиц Новини
Луковит пропищя от щъркел, който кълве автомобили

Кадри Нова ТВ Малко комична история за агресивен щъркел разказаха хора от Луковит, но истинска. Те разказват, че животното кълве калници, сваля боята и нищо не може да го прогони от автомобилите. Щъркелът тормози Луковит и след завръщането си в града и поведението му дори ескалира. Часове след приземяването си …

Блиц Новини
Евгени Димитров – Маестрото: Търсим колоритни личности за „Бягство към победата“2

Кадри БТВ „Бягство към победата“ е едно риалити малко позабравено, тъй като минаха доста години от първото такова приключение, организирано и осъществено тогава от екипа на Слави Трифонов. Продуцентът му Евгени Димитров – Маестрото и отговорният редактор Йордан Свеженов споделиха любопитни подробности от подготовката в ефира на БТВ. Няма нито …

error: Content is protected !!