Телевизията на Слави с рекордно евтина реклама
- By : Vihrogon
- Категория: Блиц Новини
Рекордно ниски рекламни тарифи до края на годината обяви новоизлюпената телевизия на Слави Трифонов „7/8 ТВ“, научи Lupa.bg.
Наш екип успя да се добере до тях след дълго издирване, тъй като на официалната страница на кабеларката са обявени само проценти за различни часови слотове и надценки при особени обстоятелства, но не и самите тарифи. Сравнението с мизата, която Би Ти Ви към момента иска от потенциалните рекламодатели, е тройно по-висока от тази на учиндолеца, чийто официален представител в канала е Евгени Димитров-Маестрото.
За пример ще дадем тарифата в публицистичното предаване на Дългия с водещ неговия политически заместник Тошко Йорданов – „Студио Хъ“, където за 30 секунден клип еднократно цената е 900 лева. За повторението сутрин тя е едва 300. В Би Ти Ви, чиито предавания „7/8 ТВ“ непрекъснато подиграва (последно на подбив бе взето риалити шоуто „Фермата“ – б.р.), тарифите са следните – за публицистичното предаване „Лице в лице“ в следобедния, особено неудобен за редица зрители час – 17,30, сумата е цели 5010 лева, отново за 30-секундно излъчване.
Най-скъпа при Трифонов е рекламата в неговото шоу от 22,00 часа в делничните дни, където за спот от половин минута фирмите трябва да се бръкнат с 2600 лева. Разбира се, ако решат да са постоянно в ефира и продуктите или услугите им да се въртят в продължение на цяла седмица или месец във всеки рекламен блок, тя пада до 1800 лева. Доста апетитна сума на фона на тази в конкурентната телевизия, дала трибуна на Трифонов близо 20 години. Там за реклама по същото време цената от 1 ноември тази година е 14148 лева.
А по телефона от екипа на Трифонов обясняват, че всички цени „на промоция“ за реклама са само до края на годината и драстично ще се променят от началото на следващата. Прави впечатление, че по кабелния канал засега се въртят петима рекламодатели, които са заели всички блокове на прясно стартиралата телевизия. На тях е била предоставена възможност не просто да се възползват от ниските цени, но и вместо 30-секундни, да получат едноминутни спотове.
Вероятно цените им след Нова година ще паднат още, защото ако деня си личи от сутринта, както казва народа, то едва ли ще има много рекламодатели, които да желаят да рекламират в телевизия 7/8, но все пак времето ще покаже.