fbpx

Телевизията на Слави с рекордно евтина реклама

Рекордно ниски рекламни тарифи до края на годината обяви новоизлюпената телевизия на Слави Трифонов „7/8 ТВ“, научи Lupa.bg.

Наш екип успя да се добере до тях след дълго издирване, тъй като на официалната страница на кабеларката са обявени само проценти за различни часови слотове и надценки при особени обстоятелства, но не и самите тарифи. Сравнението с мизата, която Би Ти Ви към момента иска от потенциалните рекламодатели, е тройно по-висока от тази на учиндолеца, чийто официален представител в канала е Евгени Димитров-Маестрото.

За пример ще дадем тарифата в публицистичното предаване на Дългия с водещ неговия политически заместник Тошко Йорданов – „Студио Хъ“, където за 30 секунден клип еднократно цената е 900 лева. За повторението сутрин тя е едва 300. В Би Ти Ви, чиито предавания „7/8 ТВ“ непрекъснато подиграва (последно на подбив бе взето риалити шоуто „Фермата“ – б.р.), тарифите са следните – за публицистичното предаване „Лице в лице“ в следобедния, особено неудобен за редица зрители час – 17,30, сумата е цели 5010 лева, отново за 30-секундно излъчване.

Най-скъпа при Трифонов е рекламата в неговото шоу от 22,00 часа в делничните дни, където за спот от половин минута фирмите трябва да се бръкнат с 2600 лева. Разбира се, ако решат да са постоянно в ефира и продуктите или услугите им да се въртят в продължение на цяла седмица или месец във всеки рекламен блок, тя пада до 1800 лева. Доста апетитна сума на фона на тази в конкурентната телевизия, дала трибуна на Трифонов близо 20 години. Там за реклама по същото време цената от 1 ноември тази година е 14148 лева.

А по телефона от екипа на Трифонов обясняват, че всички цени „на промоция“ за реклама са само до края на годината и драстично ще се променят от началото на следващата. Прави впечатление, че по кабелния канал засега се въртят петима рекламодатели, които са заели всички блокове на прясно стартиралата телевизия. На тях е била предоставена възможност не просто да се възползват от ниските цени, но и вместо 30-секундни, да получат едноминутни спотове.

Вероятно цените им след Нова година ще паднат още, защото ако деня си личи от сутринта, както казва народа, то едва ли ще има много рекламодатели, които да желаят да рекламират в телевизия 7/8, но все пак времето ще покаже.

1 коментар

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Блиц Новини
Пилот накара Ники Кънчев да онемее в „Стани богат“

Кадри: бТВ Станислав Кертиков продължи по емоционален начин блестящата си игра в „Стани богат“ тази вечер. След като се настани отново в стола на богатството, пилотът на самолет успя да докосне сърцето и душата на Ники Кънчев с признанието защо е решил да участва в телевизионната игра по бТВ. „Тук …

Блиц Новини
Луковит пропищя от щъркел, който кълве автомобили

Кадри Нова ТВ Малко комична история за агресивен щъркел разказаха хора от Луковит, но истинска. Те разказват, че животното кълве калници, сваля боята и нищо не може да го прогони от автомобилите. Щъркелът тормози Луковит и след завръщането си в града и поведението му дори ескалира. Часове след приземяването си …

Блиц Новини
Евгени Димитров – Маестрото: Търсим колоритни личности за „Бягство към победата“2

Кадри БТВ „Бягство към победата“ е едно риалити малко позабравено, тъй като минаха доста години от първото такова приключение, организирано и осъществено тогава от екипа на Слави Трифонов. Продуцентът му Евгени Димитров – Маестрото и отговорният редактор Йордан Свеженов споделиха любопитни подробности от подготовката в ефира на БТВ. Няма нито …

error: Content is protected !!