fbpx

И майка им няма да ги познае!

automedia.investor.bg

Как се промениха 10 модела за последните 10 години

В социалните мрежи напоследък набира популярност флашмоба #10yearschallenge, н който хората публикуват различни снимки на едно и също нещо, но с 10 години разлика. Интересно би било да се види как се променят автомобилите за този период. Още повече, че жизненият път на всеки един модел е 5-7 години. Има и изключения, разбира се, като те се отнасят за много успешните автомобили. В нашата галерия ще видите някои модели, които за 10 години са се променили до неузнаваемост. И както се казва, дори родната им майка няма да ги познае.

KIA SPORTAGE
Второто поколение на Kia Sportage се произежда до 2010 г. И последното нещо при нея, което прави впечатление, е именно дизайнът. Той изглежда доста изостанал в сравнеие с този на конкурентите, същото се отнася и за интериора. Но пък колата печели благодарение на достъпната си цена и високата си надеждност. Пълната промяна става факт още при следващото – трето поколение, което е направено от нулата. Резултатът е необичаен и забележителен кросоувър, който еволюира в сегашната, пета генерация. Тази машина изглежда впечатляващо и продължава да привлича клиентите.
MITSUBISHI PAJERO SPORT
Mitsubishi Pajero Sport е еди от последните мохикани в сегмента на всъдеходите, изградени на рамна конструкция, затова и логично изниква въпросът: „Защо трябва да се променя?” Въпреки това, в компанията са решили да го направят и резултатът е налице, като той е доста изненадващ. И ако по-рано Pajero Sport беше един от фаворитите на феновете на оф-роуда, то новият вариант с тези хромирани елементи прилича на всичко друго, но не и на всъдеход.
MAZDA 3
През последните повече от 15 години 15 лет Mazda прави много емоционални автомобили, които се отличават с яркия си облик и интересните стилистични решения. Моделът от 2009 г. е наречен „японска Alfa Romeo”, но този от 2019 г. е още по-впечатляващ. Японците твърдят, че са „подобрили философията на дизайна Kodo”, като се следвали правилото „Less to more” (тоест, по-малко, по-добре). Идеята е премахване на lсичко излишно и залагане на игра със сенки и светлина. Резултатът наистина е забележителен!
BMW 7-SERIES
Счита се, че класът на представителните седани е най-консервативният. „Седмицата” на BMW (F01) е четвъртото поколение на модела, като при нея промените в сравнение с предшественика са минимални. Не така обаче стоят нещата при модела от 2019 г., при който промените са значителни. Разликата меду тези два автомобила е само 10 години, но е доказателство, че за този период класът се е променил кардинално.
VOLVO XC90
Първото поколение на Volvo XC90, което впрочем още се произвежда в Китай, си беше класическо Volvo. И макар, че прилича на куфар, този автомобил има отличен V8 двигател, разработен с Yamaha, който го прави още по-успешен. Втората генерация си е чиста революция от страна на дизайна, като почти няма нищо общо със своя предшественик. Единственото, свързващо двата кросоувъра, е хоризонтално ориентираните фарове.

Няма коментари

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Блиц Новини
Пилот накара Ники Кънчев да онемее в „Стани богат“

Кадри: бТВ Станислав Кертиков продължи по емоционален начин блестящата си игра в „Стани богат“ тази вечер. След като се настани отново в стола на богатството, пилотът на самолет успя да докосне сърцето и душата на Ники Кънчев с признанието защо е решил да участва в телевизионната игра по бТВ. „Тук …

Блиц Новини
Луковит пропищя от щъркел, който кълве автомобили

Кадри Нова ТВ Малко комична история за агресивен щъркел разказаха хора от Луковит, но истинска. Те разказват, че животното кълве калници, сваля боята и нищо не може да го прогони от автомобилите. Щъркелът тормози Луковит и след завръщането си в града и поведението му дори ескалира. Часове след приземяването си …

Блиц Новини
Евгени Димитров – Маестрото: Търсим колоритни личности за „Бягство към победата“2

Кадри БТВ „Бягство към победата“ е едно риалити малко позабравено, тъй като минаха доста години от първото такова приключение, организирано и осъществено тогава от екипа на Слави Трифонов. Продуцентът му Евгени Димитров – Маестрото и отговорният редактор Йордан Свеженов споделиха любопитни подробности от подготовката в ефира на БТВ. Няма нито …

error: Content is protected !!