Подканиха пловдивчанин да влезе в „тъмната стаичка“ на Кауфланд без обяснения, било в реда на нещата…

Новини
21

Клиент на магазин Кауфланд и охранители си спретнаха жесток скандал на касите на търговския обект. За това сигнализира, читател на TrafficNews.bg, който е и самият потърпевш.

Неприятната сцена се разиграла в съботния следобед в магазина от веригата, намиращ се на Пещерско шосе. След като закупил и платил необходимите му продукти, пловдивчанинът се отправил към паркинга. На вратата обаче бил спрян от охранител, който без да му съобщи причините, го подканил към стаята за обиск.

„Попитах каква е тази стаичка и от какво е провокирана тази проверка, на което не ми беше даден ясен отговор и отново бях подканен да го придружа. Отказах, като подчертах, че закупените от мен артикули и касовият бон за направените покупки се намират в количката и ако служителят желае може да извърши каквото проверка иска на място”, заяви пловдивчанинът.

Разразил се спор, като двамата мъже повишили тон един на друг. В кавгата се намесил и друг охранител от същата фирма.

„В този момент втори служител на Боду СОД се присъедини към колегата си и с груб тон, който е недопустим за общуване с краен клиент, заяви: „Не се обяснявай. Влизай в стаичката за проверка.“

На въпросния господин обясних, че двамата нямат право да ме задържат, не са посочили причината за тази проверка, оказвам съдействие и ако желаят мога да проверят касовия бон и направените от мен покупки на място. Казах също, че нямам никакво намерение да бъда воден в някаква стаичка, без да е ясна причината и правото на охранителната фирма за такива действия”, допълва читателят ни.

Скандалът продължил с пълна сила, като е бил съпровождан от обиди и нелицеприятни квалификации от страна на охранителите към клиента. В крайна сметка проверка в „стаичката” не е била направена, а нашият читател подал оплакване на дежурния управител на магазина.

„Допустимо ли е според Вас отношението на представителите на охранителната фирма в описаната ситуация? Допустимо ли е да бъда подканян за отвеждане в помещение, за последващ обиск от представители на охранителна фирма, в случай, че оказвам съдействие – предоставям възможността за извършване на проверката на място? Допустимо ли е представители на охранителната фирма, да не носят баджовете за идентификация през цялото време, а да ги представят единствено при проверки? Допустимо ли е да не бъде посочвана конкретната причина за проверка от тяхна страна?”, пита пловдивчанинът.

Тези въпроси бяха отправени и към управата на търговска верига Кауфланд. Наш репортер се свърза с централата на магазина, за да сигнализира за случая и за да потърси становище от тяхна страна. Според тях охраната на магазините има право при възникнало подозрение да извършва проверки на личен багаж и на документи за самоличност.

„Охраната на всеки обект се осигурява от специализирана фирма, чийто персонал е обучен как да действа професионално. Представителите на охранителната фирма са спазили както законовите, така и етичните норми. Проверката ни установи, че във филиала ни на булевард „Пещерско шосе“, наш клиент е бил проверен, като представителите на охранителната фирма са се легитимирали преди това. Проверката не е установила нарушение и по този повод на клиента са поднесени искрени извинения.  За информация на клиентите ни, на входа на всеки наш обект е поставена информационна табела, която разяснява правилата за вътрешен ред на територията на магазините, както и какви са мерките, които могат да бъдат предприети при подозрение за кражба”, за казва в становището на Кауфланд.

За становище се обърнахме и към охранителна фирма Боду СОД. Очакваме в най-скоро време и тяхната позиция, която ще бъде публикувана в последващ материал.

Ама че идиоти ,те унижили човека НЕ заслужено публично и се ,,извинили,, ! Тези заслужават дисциплинарно уволнение и да заплатят яко парично обещетение на потърпевшия за уронване на психиката и ,,цирка,, , който клиента се е наложило да изтърпя и то без вина ,заради некадърността и простотията на охраната ! Без да са сигурни ,кой им дава право да се гаврят с клиентите ? И защо се мислят за НЕ досегаеми ?

Де да бяха на мен тия охранители ! Ще им разкатая фамилиите и ще платят солени глоби. След това плащам на двама биячи да им строшат кокалите без да знаят кой ги е потрошил от бой. След работна смяна !

Не знам каква е тая охрана във тия вериги , само в България има охрана никъде по Европа няма охранители по магазините, излишни пари се харчат , ама нали България е богата държава може да си го позволи…. Малоумна работа.

Защо в Ада на българите няма охранители
Ами много просто ако иска някой да избяга другите го дърпат да си гори заедно с тях
Та така и тези охранители би трябвало първо да погледнат камерите и тогава ако има нарушение да искат обиск тук при нас има на вратата чипове ако не си платил нещо алармата ср задейства
Веднъж ми се слчи да забравя да платя един предмет и свободно си минах през вратата но когато се прибрах в къщи и видях че не съм платила прекосих целия град и отидох в магазина за да си платя забравената вещ
Магазинерките ми подариха два пъти по скъп подарък за честността ми

Някой те е излъгал много лошо. Има във цяла европа охрана във почти всички големи вериги. Друг е въпроса че подобни действия са недопустими.

КАУФЛАНД МОШЕНИЦИ ОТ КЛАСА .ПРОДАВАТ СТОКИ С ИЗТЕКЪЛ СРОК НА ГОДНОСТ А СЕГА ОБИЖДАТ И КЛИЕНТИ.

Много невъзпитани и груби охранители има във веригата Кауфланд!Никога в Лидъл не са ни притеснявали охранители,а тези в Кауфланд откъде ги събират,за да притесняват клиентите и да се държат арогантно?

Абе какви охранители са те,сбирщина от неудачници.Та ги пращат в Сибир !

Каква е ползата от такава охрана и от кого ни пазят ,вървеше статистика,че в тия групировки са заети повече хора ,от колкото в МВР ,кой им плаща и от кого ни пазятттт

Аз също съм потърпевш от тези мутри миналата година. На 70 години съм и бях подложен на това унижение.Бях вкаран в една тъмна стая и бях обискиран от главата до обувките. След като не откри нищо, мутрата ми каза, че съм свободен без никакво извинение. Излязох много огорчен и разказах случая на мои познати. Те ме посъветваха да се оплача на управителя, но аз прецених, че гарван на гарван око не вади и така случая остана без последствие.
От тогава не съм стъпвал в този мутренски магазин, в който продават само ментета.

Ами, като пазарувате в Кауфланд, да ви обиждат и унижават. Аз не пазарувам там.

21 коментара

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.

Новини
Биволъ: И Цецка Цачева се сдобила с по-евтин апартамент от фирма „Артекс“

Източник: „Биволъ“ Фирмата „Артекс“, която е продала евтиния апартамент на Цветанов, е продала само две седмици по-късно евтин апартамент и на Цецка Цачева и сестра ѝ на цена от 670 евро на кв.м., съобщи Биволъ . Само месец преди сделката с Цачева, абсолютно идентичен апартамент в същата сграда (с малко …

Новини
Стимулират варненци с до 5000 лв. за изграждане на градинки пред блоковете

Източник: Moreto.net С цел подобряване състоянието на зелените площи, Община Варна може да финансира малки проекти с до 5000 лв. за изграждане на градинки пред блоковете. Предложението е на кмета Иван Портних, внесено за обществено обсъждане от местния парламент, научи Moreto.net. Градоначалникът предлага да бъде приета нова наредба за финансово …

Новини
2
Лиляна Павлова се върна в НС като депутат

Лиляна Павлова се върна в Народното събрание като депутат от групата на ГЕРБ, след като в края на 2018 г. бе закрито Министерството за българското председателство на Съвета на ЕС, а тя бе освободена от поста министър. Депутатите я избраха за член на две парламентарни комисии – по труда, социалната …

Inline
Inline